– Nośniki Warexpo stały się doskonałym medium do zaprezentowania najnowszych kolekcji marki Triumph. W kampanii wykorzystana została synergia kilku rodzajów nośników z portfolio spółki – starannie wyselekcjonowanych podświetlanych słupów reklamowych oraz citylight’ów na wiatach przystankowych, w najbardziej prestiżowych lokalizacjach warszawskich. Na uwagę zasługuje m.in. wykorzystanie spektakularnych możliwości smukłych słupów Sawa. Klient zdecydował się na użycie niestandardowej wielkości plakatów o długości 3,70 m, w pełni wykorzystujących wysoką przestrzeń ekspozycyjną tych nośników – mówi Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo.
To kolejna kampania modowa, prezentowana przez Warexpo, która z szacunkiem wpisała się w tkankę miejską, a dzięki efektownemu podświetleniu, zachwycała również po zmroku, podkreślając zalety urbanistyczne cenionych lokalizacji.
Kampanie Triumph: Style Lab, Body Make-Up Illusion oraz kampanię strojów kąpielowych zrealizowano na zlecenie Universal McCANN.
Więcej newsów z branży TUTAJ.