Logo

Marketing MIX

Marka Triumph na nośnikach Warexpo

Fot. Ewelina Lach, Warexpo

W marcu, kwietniu i maju na nośnikach Warexpo zaprezentowano aż 3 kampanie marki Triumph. Stylowe i nowoczesne kreacje, które perfekcyjnie łączyły elegancję z aktualnymi trendami, skutecznie przyciągały uwagę przechodniów.

– Nośniki Warexpo stały się doskonałym medium do zaprezentowania najnowszych kolekcji marki Triumph. W kampanii wykorzystana została synergia kilku rodzajów nośników z portfolio spółki – starannie wyselekcjonowanych podświetlanych słupów reklamowych oraz citylight’ów na wiatach przystankowych, w najbardziej prestiżowych lokalizacjach warszawskich. Na uwagę zasługuje m.in. wykorzystanie spektakularnych możliwości smukłych słupów Sawa. Klient zdecydował się na użycie niestandardowej wielkości plakatów o długości 3,70 m, w pełni wykorzystujących wysoką przestrzeń ekspozycyjną tych nośników – mówi Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo.

warexpo
Fot. Ewelina Lach, Warexpo

To kolejna kampania modowa, prezentowana przez Warexpo, która z szacunkiem wpisała się w tkankę miejską, a dzięki efektownemu podświetleniu, zachwycała również po zmroku, podkreślając zalety urbanistyczne cenionych lokalizacji.

Kampanie Triumph: Style Lab, Body Make-Up Illusion oraz kampanię strojów kąpielowych zrealizowano na zlecenie Universal McCANN.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.