Logo

Trade marketing

Sieć Kaufland z nową kampanią outdoorową

Kaufland rusza z nową kampanią reklamową w Trójmieście, która w zabawny sposób odwołuje się do nadmorskiego klimatu i przyciąga uwagę mieszkańców oraz turystów odwiedzających Pomorze. Od 1 lipca można zobaczyć reklamy m.in. na nośnikach wielkoformatowych, przystankach, tyłach autobusów czy w taksówkach z hasłami inspirowanymi lokalnym charakterem regionu.

Nowa komunikacja Kaufland została zainspirowana nadmorskimi motywami. W materiałach marketingowych wykorzystano wizerunki zwierząt związanych z wybrzeżem, takich jak mewy czy foki. Całość uzupełniają gry słów, które mają wywołać uśmiech i przyciągnąć uwagę zarówno mieszkańców, jak i turystów. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Czomolungma Kolektyw. Kampanię zobaczyć można w różnych lokalizacjach na terenie Gdyni, Gdańska i Rumi, nie tylko na nośnikach statycznych, ale również ruchomych – na LED Truckach oraz na ekranach wewnątrz taksówek.

kaufland

Trójmiejska kampania OOH to element szerszej strategii rozwoju Kauflandu w Polsce. Sieć inwestuje w nowe lokalizacje, w 2025 roku otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów w całej Polsce, konsekwentnie wzmacniając swoją obecność w regionach. W marcu Kaufland rozpoczął ogólnopolską kampanię „Kaufland jest fresz”, zwracającą uwagę na świeżość produktów spożywczych w ofercie sieci.

– Kaufland stawia na budowanie relacji z lokalnymi społecznościami. Robimy to nie tylko poprzez kreatywne kampanie, ale także dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami, działaniom z zakresu społecznej odpowiedzialności i wspierania regionalnych inicjatyw. Organizujemy m.in. akcje prozdrowotne w sklepach, podczas których mieszkańcy mogą bezpłatnie wykonywać badania profilaktyczne, oraz wspieramy akcje charytatywne i NGO, jak Fundację BloomPro. Chcemy, by nasze działania były realnym wsparciem dla społeczności w których funkcjonujemy – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Materiały kampanii „Nie płacz, mewka – lataj po okazje!” można zobaczyć od 1 lipca na nośnikach outdoorowych w Gdyni, Gdańsku i Rumi, a także w kanałach cyfrowych sieci Kaufland.

Więcej informacji znajduje się na stronie Kauflandu.


Więcej newsów z branży TUTAJ.