Na czele Zarządu stanęła Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności, Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini Zespołu Zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Nowa Prezeska wnosi do Rady wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, ESG oraz odpowiedzialnego biznesu, a także silne przekonanie o potrzebie dalszego wzmacniania standardów etycznych w reklamie.
– Wybór na stanowisko Prezeski Zarządu Rady Reklamy na najbliższe dwa lata to dla mnie wielki zaszczyt. Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym Zarządem i Radą Nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję Rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym – podkreśliła Katarzyna Borucka.
W skład nowego Zarządu weszli również:
Podczas Walnego Zebrania wybrano również Radę Nadzorczą, która będzie wspierać strategiczne działania Związku w nadchodzących latach. Jej członkami zostali:
Więcej newsów z branży TUTAJ.