Logo

Marketing MIX

Ogłoszono nowy zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

27 czerwca odbyło się Walne Zebranie Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, podczas którego wybrano nowe władze organizacji na kadencję 2025–2027r. To symboliczny moment rozpoczęcia nowego etapu w działalności Rady – z nową energią, doświadczeniem i wizją przyszłości reklamy opartej na wartościach.

Na czele Zarządu stanęła Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności, Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini Zespołu Zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Nowa Prezeska wnosi do Rady wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, ESG oraz odpowiedzialnego biznesu, a także silne przekonanie o potrzebie dalszego wzmacniania standardów etycznych w reklamie.

– Wybór na stanowisko Prezeski Zarządu Rady Reklamy na najbliższe dwa lata to dla mnie wielki zaszczyt. Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym Zarządem i Radą Nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję Rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym – podkreśliła Katarzyna Borucka.

W skład nowego Zarządu weszli również:

  • Aleksandra Przeździecka – TVN
  • Robert Wielgo – IAB Polska
  • Anna Lubowska – SAR
  • Adrian Wochna – Żabka Polska
  • Agnieszka Gozdek – 180heartbeats + JUNG v. MATT

Podczas Walnego Zebrania wybrano również Radę Nadzorczą, która będzie wspierać strategiczne działania Związku w nadchodzących latach. Jej członkami zostali:

  • Włodzimierz Schmidt – IAB Polska
  • Łukasz Kowalski – MSL
  • Aleksandra Gawlas-Wilińska – Henkel
  • Jacek Czarnecki – Nestlé
  • Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Grupa Maspex

Więcej newsów z branży TUTAJ.