Logo

Trade marketing

Marka TOUS otworzyła swój pierwszy flagowy butik w Polsce

17 lipca w warszawskiej Galerii Mokotów miało miejsce uroczyste otwarcie najważniejszego punktu sprzedażowego marki TOUS na polskim rynku. Flagowy butik to aż 101 m² biżuterii i akcesoriów spod znaku kultowego hiszpańskiego misia.

Najnowszy salon jest największym jak dotąd butikiem marki w Polsce. Poza dobrze znanymi kolekcjami TOUS i bestsellerami takimi jak seria torebek AUDREE i biżuteria BOLD BEAR, dostępna jest tu również ekskluzywna linia TOUS Atelier.

TOUS Atelier to luksusowa linia produktów stworzona w 2014 roku z inicjatywy założycielki marki, Rosy Oriol. Ręcznie wykonywana z najwyższej jakości materiałów — takich jak 18-karatowe złoto i naturalne diamenty — kolekcja powstała z inspiracji klientkami, które łączyły szlachetne kruszce z perłami, diamentami i ulubionymi kolorowymi kamieniami Rosy. Seria Atelier wyróżnia się najwyższą jakością i unikalnym wzornictwem, odzwierciedlając wartości i dziedzictwo marki.

tous

Nowością w polskich salonach TOUS będzie usługa bransoletek permanentnych. Klienci mogą wybierać spośród pięciu wzorów wykonanych z 14-karatowego złota lub srebra. Dodatkowo możliwe jest wzbogacenie bransoletki o charmsy w różnych wariantach – na przykład z kamieniami laboratoryjnymi lub w kształcie misia. Opcja ta dostępna będzie na stałe.

Jednym z zarządzających salonem jest oficjalny stylista marki, Paweł Kiszczak. To właśnie pod jego czujnym okiem klienci mogą dobrać idealną biżuteryjną stylizację. – Chcemy, żeby każda osoba, która odwiedzi nasz butik, poczuła się wyjątkowo. Biżuteria TOUS to coś więcej niż ozdoba – to sposób na pokazanie swojej osobowości.

Ponad 100 m² przestrzeni zaprojektowano zgodnie z koncepcją EVOLUTION, opartą na minimalistycznej palecie bieli i szarości, wzbogaconej charakterystycznymi hiszpańskimi akcentami, takimi jak gres i ceramiczne kafelki. To połączenie tradycji z nowoczesnością doskonale odzwierciedla filozofię marki.

Polska jest jednym z najważniejszych rynków sprzedażowych TOUS na świecie, dlatego otwarcie sklepu flagowego to także istotne wydarzenie z biznesowego punktu widzenia.

– Otwarcie flagowego butiku w Warszawie to dla nas nie tylko kolejny krok rozwoju, ale również wyraz uznania dla lojalnych klientów w Polsce. Chcemy, żeby nasi klienci mieli dostęp do całego świata TOUS – teraz w najlepszym możliwym wydaniu – potwierdziła Magdalena Siegal, TOUS Marketing and Communication Manager.


Więcej newsów z branży TUTAJ.