To właśnie w tego typu rozwiązaniach przoduje POSperita. Ich głównym celem jest jedno: pomagać markom skutecznie przyciągać uwagę konsumentów i zwiększać sprzedaż w punkcie handlowym.
1. Ekspozycja paletowa – gwarancja efektu „WOW” (znana również jako shop-in-shop, teatralizacja, ekspozycja spektakularna)
To ekspozycja projektowana od zera zgodnie z celem konkretnej kampanii, grupą docelową oraz ścieżką zakupową konsumenta. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, POSperita w swoich realizacjach wraz z tekturą wykorzystuje m.in.:
Tego typu POS-y nie tylko wspierają sprzedaż, ale także bezpośrednio wpływają na decyzje zakupowe konsumentów i budują wizerunek marki w miejscu sprzedaży.
2. Faster Display — kiedy liczy się każda sekunda
To konstrukcja standu, która doskonale sprawdza się w rynku tradycyjnym, gdzie montaż realizują przedstawiciele handlowi. Dzięki kompaktowym wymiarom stand mieści się w małej paczce, co pozwala zoptymalizować logistykę i „trasówkę” handlowca.
Przewagi Faster Display nad standardowymi standami to:
Lekki, intuicyjny, wytrzymały. Sprawdza się wszędzie tam, gdzie liczy się czas, wytrzymałość i estetyka.
3. Brama – POS, który otwiera kampanię
Bramy to jeden z najskuteczniejszych formatów komunikacji w retailu. Ustawiane przy wejściach do alejek lub stref promocyjnych, przyciągają wzrok z dużej odległości i wskazują lidera w danej kategorii.
Dodatkowo sprawdzają się zwłaszcza tam, gdzie ciężko zastosować standardowe rozwiązania POS, np. przy lodówkach z lodami, mrożonymi owocami czy warzywami. To właśnie ten format POSperita produkuje najczęściej — bo działa.
Dlaczego POSperita?
Bo jako doświadczony producent POSperita pomaga markom skutecznie przyciągać uwagę konsumentów i wpływać na końcowe decyzje zakupowe. Posperita to zespół ekspertów, którzy łączą strategię, kreatywność i funkcjonalność w tworzeniu ekspozycji spektakularnych.
Więcej realizacji można zobaczyć na stronie firmy POSperita.
Materiał sponsorowany