W świecie niekończącej się wojny cenowej i przyzwyczajeń promocyjnych konsumentów, rynek retailowy staje dziś przed jednym z najtrudniejszych wyzwań: jak utrzymać rentowność, nie tracąc klientów? Tegoroczne VII FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2026 odbędzie się pod hasłem „Back to detail is retail”, stawiając w centrum uwagi powrót do uważnego przyglądania się klientowi, jego potrzebom i zmieniającym się oczekiwaniom, do dopasowania do nich komunikatu, do podnoszenia jakości obsługi, do ułatwiania klientowi wyborów.
Czas działać precyzyjnie. Dziś wygrywa ten, kto wraca do szczegółów. Rosnące koszty, wojna cenowa i coraz bardziej wymagający konsumenci – to rzeczywistość, w której działa retail. Prelegenci porozmawiają o tym, co naprawdę działa – i jak to wdrożyć tu i teraz. Skupią się na detalach, które robią różnicę:
- hiperpersonalizacja i customer experience,
- balans między AI a „human touch”,
- jak wykorzystywać dane, które już mamy,
- jak nie zgubić się w analizach i skupić na wdrażaniu.

W wydarzeniu weźmie udział ponad 400 osób z branży retail – przedstawiciele sieci spożywczych, fashion, beauty, home, FMCG, electronics i wielu innych. Reprezentanci takich firm jak m.in.: ZALANDO, LOTTE WEDEL, NATURA, LEWIATAN HOLDING, KOMPUTRONIK, FRISCO, KOMFORT, INTERMARCHE, TATUUM, IGLOTEX, GRUPA PSB HANDEL, HORTEX, KAZAR, GRUPA EUROCASH, WOLT, SUPER-PHARM, CASTORAMA POLSKA, POLOMARKET, BRIJU, RTV EURO AGD, GRUPA ŻYWIEC, DR IRENA ERIS, DECATHLON… a to dopiero początek!
W programie m.in.:
- 2 sesje plenarne
- 11 sesji tematycznych opartych na rozmowach z liderami rynku
- konkretne case studies i fireside chats
- warsztaty problem solving zone, śniadanie networkingowe, wieczorny koktajl i aplikacja do umawiania spotkań 1:1
- setki rozmów – z tymi, którzy mają realny wpływ na rynek
Listę prelegentów można sprawdzić tutaj–>KLIKNIJ.
Program:
dzień 1
dzień 2
Rezerwacja miejsca: tutaj.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.