Logo

Event MIX

Agencja New Look Advertising stworzyła festiwalową strefę PKO Banku Polskiego

Agencja odpowiadała za kompleksową koncepcję, produkcję oraz koordynację obecności marki PKO BP na dwóch kluczowych festiwali sezonu 2025 – Open’er Festival w Gdyni oraz Audioriver Festival w Łodzi.

Strefa PKO Banku Polskiego zachwyciła uczestników obu festiwali swoją formą, klimatem i pomysłowością. Inspirowana ikoniczną warszawską PKO Rotundą – symbolem tętniącego życiem miasta – stała się symbolem obu festiwali nawiązując do ikonicznego powiedzenia „spotkajmy się pod rotundą” – miejscem spotkań, zabawy i odpoczynku. W ciągu dwóch tygodni przeszło przez nią tysiące festiwalowiczów, którzy mogli nie tylko zrelaksować się przed strefą, ale również wziąć udział w aktywnościach przygotowanych przez bank – od festiwalowych makijaży, kreatywnych warsztatów z personalizacji ubrań po zjeżdżalnię z tarasu.

pko

– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko promowało markę, ale umiliło czas wielu uczestnikom festiwali. PKO Rotunda jest ikoną miasta, a stała się sercem festiwali – miejscem spotkań, energii i pozytywnych emocji – mówi zespół New Look Advertising.

Projekt strefy to nie tylko dowód na skuteczne połączenie funkcji marketingowych z unikalnym doświadczeniem marki, ale również kolejny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku PKO Banku Polskiego jako partnera bliskiego młodym ludziom i współczesnej kulturze.


Więcej newsów z branży TUTAJ.