Strefa PKO Banku Polskiego zachwyciła uczestników obu festiwali swoją formą, klimatem i pomysłowością. Inspirowana ikoniczną warszawską PKO Rotundą – symbolem tętniącego życiem miasta – stała się symbolem obu festiwali nawiązując do ikonicznego powiedzenia „spotkajmy się pod rotundą” – miejscem spotkań, zabawy i odpoczynku. W ciągu dwóch tygodni przeszło przez nią tysiące festiwalowiczów, którzy mogli nie tylko zrelaksować się przed strefą, ale również wziąć udział w aktywnościach przygotowanych przez bank – od festiwalowych makijaży, kreatywnych warsztatów z personalizacji ubrań po zjeżdżalnię z tarasu.
– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko promowało markę, ale umiliło czas wielu uczestnikom festiwali. PKO Rotunda jest ikoną miasta, a stała się sercem festiwali – miejscem spotkań, energii i pozytywnych emocji – mówi zespół New Look Advertising.
Projekt strefy to nie tylko dowód na skuteczne połączenie funkcji marketingowych z unikalnym doświadczeniem marki, ale również kolejny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku PKO Banku Polskiego jako partnera bliskiego młodym ludziom i współczesnej kulturze.
Więcej newsów z branży TUTAJ.