Logo

Marketing MIX

PARKSIDE łączy Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera w nowej kampanii DIY

Arnold Schwarzenegger i marka PARKSIDE odnawiają swoją współpracę i wchodzą w kolejną rundę kampanii, która mówi „YOU GOT THIS” czyli ZRÓB TO SAM. Po raz pierwszy do Arnolda Schwarzeneggera dołącza aktor Ralf Moeller w inspirującym spocie, w którym wspólnie z marką PARKSIDE odkrywają pasję majsterkowania.

Arnold Schwarzenegger i Ralf Moeller po raz pierwszy pojawiają się razem w nowej kampanii marki PARKSIDE. Celem jest zainspirowanie zarówno doświadczonych hobbystów, jak i zmotywowanych początkujących do podejmowania własnych projektów „zrób to sam”.

– Od Terminatora do Motywatora: współpraca z PARKSIDE jest stworzona dla mnie. Żaden projekt DIY nie jest zbyt skomplikowany, żadne wyzwanie – zbyt wielkie. Wystarczy chcieć i wierzyć w siebie – mówi Arnold Schwarzenegger.

Schwarzenegger uosabia prawdziwie praktyczne podejście, natomiast Moeller imponuje dużymi umiejętnościami w zakresie majsterkowania, ogromnym entuzjazmem oraz sympatycznym wizerunkiem. Obaj łączą wieloletnią przyjaźń i wspólne wartości, które doskonale wpisują się w autentyczny charakter marki PARKSIDE. Głównym przekazem kampanii jest pokazanie, że PARKSIDE pozwala każdemu wyposażyć własny domowy warsztat niezależnie od doświadczenia czy budżetu. Marka zachęca ludzi do podejmowania projektów DIY, zarówno dużych, jak i małych. Nie chodzi tu o perfekcję, lecz o odpowiednie wsparcie i właściwe narzędzia.

– Zrobienie czegoś samemu to naprawdę świetna sprawa. Stworzyć coś własnymi rękami i zobaczyć na końcu rezultat swojej pracy– tego uczucia nie da się porównać z niczym innym. Nie musiałem się długo zastanawiać nad wsparciem kampanii PARKSIDE – tym bardziej, że od zawsze pasjonowały mnie tematy związane z majsterkowaniem – zaznacza Ralf Moeller.

Martin Alles, Dyrektor Zarządzający ds. Marki w Lidl International, komentuje: – Jako najlepiej sprzedająca się marka DIY w Europie PARKSIDE kojarzy się nie tylko z wysokowydajnymi narzędziami, lecz także z odwagą brać sprawy w swoje ręce. Nasza nowa kampania z Arnoldem Schwarzeneggerem i Ralfem Moellerem pokazuje, jak wiele można osiągnąć, gdy wierzy się w siebie. Obaj ucieleśniają ducha PARKSIDE – determinację, energię i przekonanie, że każdy może zrealizować własny projekt.

Nowa kampania marki PARKSIDE dostępnej w sklepach Lidl i Kaufland wystartuje 1 września 2025 roku z szeroko zakrojoną komunikacją medialną. Zaplanowano m.in. działania outdoorowe i digital-out-of-home, intensywna obecność w mediach społecznościowych oraz spoty telewizyjne.


Więcej newsów z branży TUTAJ.