Logo

Festiwal MarketinguMarketing MIXPOS Stars

Poznaj skład Jury POS STARS 2025

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 17. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.

.

pos starsDr Marek Borowiński

Wybitny ekspert w dziedzinie psychologii koloru, neuromarketingu, materiałów POS i optymalizacji sprzedaży. Łączy wiedzę naukową z praktycznym doświadczeniem, tworząc skuteczne rozwiązania w zakresie materiałów POS, które angażują zmysły i wpływają na decyzje zakupowe. Autor książki „Doktor Kolor” i ceniony prelegent. Ekspert wielu stacji telewizyjnych i radiowych. Pomaga markom budować doświadczenia zakupowe, które pozostają w pamięci konsumentów i zwiększają ich lojalność.
https://marekborowinski.com/

 

 


pos starsAgnieszka Korba – Geisler

Od ponad dwunastu lat związana jest zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywała w strukturach największych międzynarodowych korporacji, takich jak Unilever oraz L’Oréal, gdzie odpowiadała za kompleksowe zarządzanie markami i realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360. Praca w globalnych środowiskach biznesowych pozwoliła jej wykształcić umiejętność łączenia strategicznego podejścia z efektywną egzekucją działań komunikacyjnych. Obecnie pełni funkcję Senior Product Managera w Amazon, gdzie koncentruje się na rozwoju customer experience oraz obszarze onsite marketingu na platformie Amazon.pl. Łączy wykształcenie w dziedzinie finansów i psychologii, co pozwala jej spojrzeć na marketing zarówno z perspektywy danych, jak i potrzeb użytkowników. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Strategiczne zarządzanie kategorią produktową. Jest certyfikowanym specjalistą marketingu cyfrowego (DIMAQ Professional) i nieustannie poszerza swoje kompetencje, aby skutecznie odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającego się rynku.


pos starsBartosz Domaradzki

Dyrektor Zarządzający in-Store Media w Polsce. Zarządza największą agencją Retali Media w Polsce, działającą zarówno na rynku mediów tradycyjnym, jak i cyfrowych, współpracującą z wiodącymi sieciami handlowymi w Polsce. Odpowiada za rozwój biznesu oraz strategię komercyjną firmy na lokalnym rynku, kierując się rozumieniem potrzeb detalistów i kluczowych reklamodawców w obszarze Shopper Marketingu. Z in-Store Media związany od 2015 roku, wcześniej zdobywał doświadczenie w FMCG (Procter & Gamble, Avon), doradztwie strategicznym (Deloitte) oraz na stanowiskach kierowniczych w Tech Data i Ruch.

 

 


pos starsKarolina Karolczak

Z Jury konkursu POS STARS związana od 2017 roku.

Zarządzała strategiami w 24 krajach, współpracując z międzynarodowymi markami, takimi jak Frugo, Levi’s, Black, Dr Witt, Pluxee (dawniej Sodexo) i Grupa ENEL-MED. Dzięki doświadczeniu w globalnych strukturach wie, jak dostosować strategię do specyfiki różnych rynków i branż, co pozwala skutecznie konkurować i rozwijać się na nowych poziomach.

Świadome decyzje, eliminowanie chaosu i wdrażanie konkretnych działań to fundamenty jej pracy, które przekładają się na mierzalne rezultaty. Oparte na strategii, optymalizacji procesów i efektywnym zarządzaniu zasobami doradztwo pozwala działać szybciej, sprawniej i bardziej rentowne.

Jest cenioną ekspertką w zakresie strategii rozwoju, optymalizacji działań biznesowych i transformacji organizacyjnej. Wspiera w przejściu od pomysłu do sukcesu, pomagając skutecznie realizować założone cele, niezależnie od skali wyzwań.

Mentorka skutecznego planowania i realizacji celów. Jako twórczyni programu #CELOMANIA, wspiera firmy w skalowaniu biznesu i zwiększaniu rentowności. Jej podejście łączy precyzyjną strategię z praktycznym wdrażaniem, co pozwala organizacjom działać efektywniej i szybciej osiągać kluczowe cele.

www.karolinakarolczak.com.pl / Instagram: www.instagram.com/karolina_karolczak/ @karolina_karolczak / Linkedin: www.linkedin.com/in/karolinakarolczak 

 


POS STARSEwa Rzyczniak

Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży materiałów POS, które zdobywała zarówno po stronie producenta, marek globalnych, jak i agencji. Jej kompetencje obejmują pełne spektrum działań – od kreacji i planowania, przez realizację i zarządzanie projektami, aż po skuteczne wdrożenia w punktach sprzedaży. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań POS, które budują angażujące doświadczenia zakupowe i realnie wspierają rozwój marek. Unikalna perspektywa oraz dogłębna znajomość procesów rynkowych czynią ją wartościowym jurorem konkursu POS STARS.

 

 


pos starsKarolina Kucharska-Sieniła

Ekspertka w dziedzinie strategii marketingowej i komunikacji z ponad 20-letnim stażem w branży. Specjalistka od zarządzania globalnymi procesami komunikacyjnymi, tworzenia strategii marketingowych oraz wdrażania innowacyjnych projektów. Doświadczenie oraz uznanie rynku zdobyła podczas pracy w takich organizacjach jak Havas Media Network Poland, Fundacja DKMS, Zwierciadło, Ströer Media Poland i Burda Publishing.

Jej ekspertyza obejmuje szerokie umiejętności efektywnego łączenia strategii marketingowych z CSR/ESG, co miała okazję wykorzystać podczas prowadzenia procesu certyfikacji BCorp oraz różnorodnych kampanii społecznych. Doświadczona specjalistka zarówno od zarządzania kryzysowego, jak i budowania długotrwałych relacji z mediami i interesariuszami, co wpływa wymiernie na wyniki biznesowe organizacji – skuteczną komunikację marki i zwiększoną świadomość rynkową.

Jako Head of Marketing w agencji mediowej Havas Media Network Poland, z sukcesami kierowała strategią marketingową, zdobywając z agencją prestiżowe nagrody, takie jak wyróżnienia w największych rankingach branżowych Media Marketing Polska czy Press, jak również najważniejsze nagrody rynku mediów i reklamy – INNOVATION 2022 SAR oraz Dom Mediowy Roku 2021 Mixx Awards IAB Polska. Jej doświadczenie w Fundacji DKMS obejmuje odpowiedzialność za fundraising i budowanie relacji z darczyńcami, natomiast w Zwierciadle współtworzyła strategie komunikacji i organizowała prestiżowe eventy, takie jak Gala Kryształowe Zwierciadła. Pracując w Ströer Media Poland, była odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju nowego biznesu, zarządzanie komunikacją marketingową ATL i BTL oraz wsparcie sprzedaży, a w Burda Publishing (wcześniej Grüner+Jahr Poland) skutecznie zarządzała dużymi budżetami i współpracowała z telewizją, w tym przy produkcji programu TVN „Młodsza, szczęśliwsza, piękniejsza?”.

Karolina jest również cenioną mentorką i wolontariuszką, zaangażowaną w inicjatywy społeczne, takie jak projekt STOP HATE. SMART GAMES w Fundacji Nasza Rodzina. Była także autorką projektów wolontaryjnych w Havas Media Network czy mentorką w projekcie Uniwersytetu Sukcesu organizowanego przez Fundację Digital University.


Strefę POS STARS będzie można odwiedzić podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu 17 i 18 września w EXPO XXI Warszawa i osobiście zobaczyć zgłoszone do konkursu realizacje.

Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ. Wejście tylko dla profesjonalistów z branży.