Kampania „Smaki dzieciństwa” prowadzona jest w kanałach digitalowych, obejmuje media społecznościowe, działania z influencerami, YouTube, a także wykorzystuje drukowane materiały promocyjne. W wybranych zestawach Maczfit pojawią się naklejki „inspirowane smakami z dzieciństwa”, w których oznaczone zostaną posiłki nawiązujące do tradycyjnych przepisów.
Maczfit, odwołując się do emocji i kulinarnych wspomnień, angażuje swoją społeczność oraz influencerów do wspólnej podróży w przeszłość. Centralnym punktem kampanii jest sonda uliczna z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, w której przechodnie opowiadają o swoich ulubionych smakach z dzieciństwa.
W kampanię zaangażowano twórców internetowych, takich jak: Piotr Ogiński, Bilguun Ariunbaatar, Suchar Codzienny, Iwo Świerblewski oraz Michał „McMikey” Kim, którzy w swoich kanałach społecznościowych opowiadają o tym, jakie dania lubili jeść, gdy byli dziećmi. W kampanię włączą się także ambasadorzy marki: Maja Kuczyńska i Bartłomiej Topa oraz Kasia Sokołowska, Maja Turbańska, Agnieszka Kobuć Zawojska, Pierwszy Tata, Miejski Drwal, Sylwia Nowak i inni wieloletni przyjaciele marki – w specjalnie przygotowanych materiałach video będą wspominać dziecięce przysmaki.
Kampanię uzupełnia konkurs „Smaki dzieciństwa”, zachęcający odbiorców do dzielenia się swoimi historiami – zarówno w formie tekstowej, jak i zdjęć ulubionych dań. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym kolacja w domu zwycięzcy przygotowana przez Piotra Ogińskiego („Kocham Gotować”), nagrody rzeczowe oraz diety Maczfit. Konkurs prowadzony jest na profilach w mediach społecznościowych Maczfit i trwa do 21 września.
Więcej newsów z branży TUTAJ.