Zaangażowanie zespołów Atrium i IKONOS przełożyło się na liczne spotkania i inspirujące rozmowy. Uczestnicy mogli zobaczyć w akcji maszyny wielkoformatowe dedykowane dla reklamy, marketingu, poligrafii, branży tekstylno-odzieżowej i wnętrzarskiej. Oprócz nowoczesnych technik druku zaprezentowano także szeroką gamę materiałów marki IKONOS.
Najważniejszym punktem obecności Atrium na targach były liczne premiery maszyn, które wprowadziły na rynek nową jakość w druku wielkoformatowym i personalizacji:
Szczególnym wyróżnieniem dla Atrium była nagroda przyznana przez jury ekspertów branżowych – Złoty Medal Festiwalu Marketingu 2025. Uhonorowany Mutoh HydrAton 1642 został doceniony za przełomową technologię, niskie koszty eksploatacji, pozytywny wpływ na środowisko oraz wysoką funkcjonalność.
Nagrody wręczono 17 września podczas uroczystej Gali Wystawców. W skład jury weszli uznani przedstawiciele rynku reklamy, poligrafii i mediów branżowych: Jolanta Ziemniak-Ronke (redaktor naczelna Świata Druku), Beata Pyś-Skrońska (Dyrektor w Polskiej Izbie Opakowań), Beata Wielgat (Marketing Manager w Poligrafika), Jacek Stencel (Prezes PSSiDC), Mirosław Pawliński (redaktor naczelny Świata Poligrafii), Łukasz Łukasiewicz (redaktor naczelny portalu SIGNS.PL) oraz Robert Załupski (dyrektor generalny OOH magazine).
Atrium i IKONOS podczas Festiwalu Marketingu 2025 nie tylko przyciągnęli uwagę odwiedzających profesjonalnymi pokazami, lecz także umocnili swoją pozycję jako liderzy innowacji na rynku. Premiery nowoczesnych maszyn i prestiżowa nagroda potwierdziły, że firmy konsekwentnie wyznaczają kierunki rozwoju urządzeń, a także mediów do druku wielkoformatowego.
Więcej newsów z branży TUTAJ.