Zwiedzający przejdą przez dwanaście dynamicznych stref, z których każda przenosi do innej epoki – od spaceru po księżycu i retro futurystycznej rakiety inspirowanej Astronaut Barbie z lat 60., przez kalifornijską plażę „flower power” w hołdzie Malibu Barbie™ z lat 70., aż po kolorowy salon fryzjerski w klimacie lat 90., zainspirowany Totally Hair™ Barbie – najlepiej sprzedającą się lalką w historii.
Wśród najważniejszych atrakcji znalazły się wiernie odtworzone repliki ikonicznych pojazdów Barbie – od samochodu i łodzi, przez kultowy Dream Camper™, aż po skuter śnieżny. Kulminacyjnym punktem podróży jest spektakularny Barbie DreamHouse™ w skali 1:1, do którego goście mogą wejść i poczuć się częścią świata Barbie. Dopełnieniem doświadczenia są ekskluzywny sklep z produktami oraz Barbie Café, dzięki którym cała ekspozycja staje się obowiązkowym punktem dla każdego fana marki.
Immersyjna atrakcja „Barbie™: The Dream Experience” powstała dzięki ścisłej współpracy Mattel i kreatywnej przedsiębiorczyni Sarah Mendes, założycielki WONDR. Mendes wyjaśnia: – Wspólnie z Mattel stworzyliśmy magiczną podróż przez legendarny świat Barbie, która pozwala odwiedzającym wrócić do ikonicznych momentów, definiujących tę markę przez ponad sześćdziesiąt pięć lat. Chcemy inspirować gości w każdym wieku i z różnych środowisk poprzez nostalgię oraz ponadczasowy charakter Barbie.
Julie Freeland, Wiceprezes ds. Global Location Based Entertainment w Mattel, dodaje: – Od ponad sześciu dekad Barbie jest symbolem wyobraźni, empowermentu i nieograniczonego potencjału. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy ożywić jej dziedzictwo w ramach Barbie: The Dream Experience. Wspólnie z WONDR stworzyliśmy tętniącą życiem, naturalnej wielkości podróż, która ukazuje ewolucję Barbie na przestrzeni dekad zabawy i inspiracji, rozbudzając wyobraźnię każdego odwiedzającego.
Bilety dostępne są na stronie wystawy.
Więcej newsów z branży TUTAJ.