Logo

Event MIX

Immersyjna podróż przez dekady z „Barbie™: The Dream Experience”

WONDR Experience Amsterdam oraz firma Mattel połączyły siły, aby otworzyć „Barbie™: The Dream Experience” – wyjątkową wystawę celebrującą ponad 65 lat historii najsłynniejszej lalki świata. Goście będą mogli zobaczyć zachwycające wizualnie, interaktywne przestrzenie inspirowane najbardziej ikonicznymi lalkami Barbie® każdej dekady. Dzięki interaktywnym strefom i realistycznym, naturalnej wielkości replikom niezapomnianych zestawów zabawkowych – od 1959 roku po czasy współczesne – doświadczenie to daje radość dla odwiedzających w każdym wieku i stanie się niezapomnianym hołdem dla dziedzictwa Barbie!

Zwiedzający przejdą przez dwanaście dynamicznych stref, z których każda przenosi do innej epoki – od spaceru po księżycu i retro futurystycznej rakiety inspirowanej Astronaut Barbie z lat 60., przez kalifornijską plażę „flower power” w hołdzie Malibu Barbie™ z lat 70., aż po kolorowy salon fryzjerski w klimacie lat 90., zainspirowany Totally Hair™ Barbie – najlepiej sprzedającą się lalką w historii.

Wśród najważniejszych atrakcji znalazły się wiernie odtworzone repliki ikonicznych pojazdów Barbie – od samochodu i łodzi, przez kultowy Dream Camper™, aż po skuter śnieżny. Kulminacyjnym punktem podróży jest spektakularny Barbie DreamHouse™ w skali 1:1, do którego goście mogą wejść i poczuć się częścią świata Barbie. Dopełnieniem doświadczenia są ekskluzywny sklep z produktami oraz Barbie Café, dzięki którym cała ekspozycja staje się obowiązkowym punktem dla każdego fana marki.

barbie

Immersyjna atrakcja „Barbie™: The Dream Experience” powstała dzięki ścisłej współpracy Mattel i kreatywnej przedsiębiorczyni Sarah Mendes, założycielki WONDR. Mendes wyjaśnia: – Wspólnie z Mattel stworzyliśmy magiczną podróż przez legendarny świat Barbie, która pozwala odwiedzającym wrócić do ikonicznych momentów, definiujących tę markę przez ponad sześćdziesiąt pięć lat. Chcemy inspirować gości w każdym wieku i z różnych środowisk poprzez nostalgię oraz ponadczasowy charakter Barbie.

Julie Freeland, Wiceprezes ds. Global Location Based Entertainment w Mattel, dodaje: – Od ponad sześciu dekad Barbie jest symbolem wyobraźni, empowermentu i nieograniczonego potencjału. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy ożywić jej dziedzictwo w ramach Barbie: The Dream Experience. Wspólnie z WONDR stworzyliśmy tętniącą życiem, naturalnej wielkości podróż, która ukazuje ewolucję Barbie na przestrzeni dekad zabawy i inspiracji, rozbudzając wyobraźnię każdego odwiedzającego.

Bilety dostępne są na stronie wystawy.


Więcej newsów z branży TUTAJ.