Logo

Marketing MIX

Lidl Polska przedłuża partnerstwo z UEFA Europa League oraz UEFA Conference League

Po emocjonującym roku w europejskiej piłce nożnej Lidl ogłosił przedłużenie współpracy jako Oficjalny Partner UEFA Europa League oraz UEFA Conference League w sezonie 2025/26.

W minionym sezonie partnerstwo Lidl i UEFA zjednoczyło 36 krajów i 72 kluby podczas 342 dni meczowych. Dzięki temu Lidl był jednym z najbardziej rozpoznawalnych sponsorów rozgrywek według raportu Nielsen Sports*, zbliżając fanów do gry, którą kochają.

Lidl dla fanów futbolu i lokalnych społeczności

Podczas sezonu 2024/25 Lidl:

  • dostarczył ponad 18 000 porcji świeżych owoców, aby dodać energii kibicom na stadionach,
  • rozdał 4 685 biletów, dzięki czemu europejska piłka nożna na najwyższym poziomie stała się dostępna dla większej liczby rodzin i społeczności,
  • umożliwił 7 500 młodym fanom piłki nożnej wejście na murawę w ramach programu Lidl Kids Team, gdzie mogli towarzyszyć piłkarzom w drodze na mecz.

W nowym sezonie 2025/26 Lidl będzie nadal zapewniać kibicom te niesamowite możliwości, oferując bilety, atrakcje Lidl Kids Team oraz stały dostęp do świeżej, zdrowej żywności. To partnerstwo podkreśla zaangażowanie sieci w promowanie aktywnego stylu życia, wspieranie społeczności lokalnych oraz czynienie piłki nożnej bardziej dostępną i inkluzywną dla wszystkich.

Promując świadome odżywianie i aktywny styl życia, Lidl nawiązuje stałą współpracę z UEFA Europa League i UEFA Conference League, nie tylko po to, aby wspierać światowej klasy piłkę nożną, ale także po to, aby tworzyć trwałe, zmieniające życie chwile dla wszystkich kibiców piłki nożnej i ich rodzin w całej Europie.

– Ostatni sezon był wyjątkowy. Zjednoczyliśmy fanów piłki nożnej w całej Europie i wspólnie przeżywaliśmy niezapomniane emocje. Cieszymy się, że także w nowym sezonie będziemy mogli inspirować do zdrowego stylu życia – zarówno na boisku, jak i poza nim. Chcemy sprawić, aby piłka nożna była jeszcze bliższa wszystkim fanom – mówi Robin Ruschke, Head of Marketing w Lidl International.

*Nielsen Sports. Raport wewnętrzny, czerwiec 2025. Dokument niepublikowany. Dostęp: Lidl. Baza: 12 000 reprezentatywnych obywateli w wieku 16-69 lat.


Więcej newsów z branży TUTAJ.