Mural w charakterystycznym stylu Chromrego w humorystyczny sposób przedstawia wady codziennych zakupów offline i prezentuje Lisek.App jako lepszą alternatywę. Mural stanowi punkt otwarcia fazy teaserowej kampanii, która potrwa do końca września. Projekt zostanie wykorzystany także w innych formatach – na plakatach, w pocztówkach i naklejkach dodawanych do zamówień oraz w komunikacji w mediach społecznościowych.
Bolesław Chromry to jeden z najciekawszych polskich ilustratorów i komentatorów rzeczywistości. Znany z odważnych, często ironicznych rysunków publikowanych m.in. w prasie i internecie, rzadko podejmuje współprace komercyjne.
Mural jest elementem kampanii teaserowej, w której Lisek przekonuje, że będąc w zasiegu Liska można być wolnym od wszystkich nieprzyjemnych rzeczy, kojarzących się z zakupami offline. Kampania teaserowa offline obejmuje plakatowanie i milk grafiti, a online komunikację w social media, współpracę z influencerami i działania performance.
Uzupełnienie komunikacji stanowią spójne z główną ideą memy promowane kampaniach płatnych i działaniach organicznych.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Here Comes The Sun Tytusa Klepacza oraz zespół marki Lisek.App Memy przygotowała redakcja serwisu donald.pl.
Więcej newsów z branży TUTAJ.