Logo

Media & maszynyDruk Cyfrowy

Epson Polska rozbudowuje zespół

Epson Polska konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku. Dowodem na to jest rozszerzenie warszawskiego zespołu sprzedażowego i marketingowego, w tym nominacja Dagmary Pomirskiej na stanowisko National Sales Managera. Jej dołączenie do firmy wyznacza nowy kierunek rozwoju – oparty na zespole, relacjach i skutecznym, ekologicznym podejściu do biznesu.

Dagmara Pomirska wnosi do Epsona ponad 20 lat doświadczenia w strukturach sprzedażowych branży IT – zarówno po stronie dystrybucji, jak i producenta. Przez ponad dekadę związana była z Tech Data (obecnie TD SYNNEX), a następnie kierowała sprzedażą w polskim oddziale firmy Xerox. Ostatnio odpowiadała za sprzedaż regionalną w Axis Communications. Znana z partnerskiego podejścia i wyczucia rynku, stawia na współpracę i efektywną komunikację w zespole, jako fundament przewagi rynkowej. – Budowanie zespołu to nie dodatek, to konieczność. Dobrze zintegrowany i zmotywowany zespół przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży i jakość obsługi partnerów – podkreśla Pomirska. Dagmara planuje mocno pracować razem z zespołem Epson nad dalszym pogłębianiem współpracy z Partnerami oraz Dystrybutorami na rynku polskim, ponieważ to właśnie oni są kluczowi dla Epsona w pracy z klientami. Wraz z jej nominacją, zespół w Polsce wzbogacił się o kilku nowych specjalistów, którzy już dziś wspierają kluczowe procesy sprzedażowe i marketingowe.

Zespół techniczny zasiliła Małgorzata Sadowska, Technical Sales Generalist – C&C / OP, odpowiedzialna za wsparcie przedsprzedażowe segmentu Consumer&Channel i druku biznesowego. Łączy wiedzę techniczną z doświadczeniem handlowym, co pozwala jej skutecznie dopasowywać rozwiązania Epson do specyfiki klienta. Karierę zaczynała w sprzedaży technologii dla przemysłu, później zajmowała się optymalizacją procesów produkcyjnych. W Epsonie wspiera lokalny zespół i partnerów, dbając o to, by technologia służyła celom biznesowym – sprawnie, ekologicznie i długofalowo.

Ilona Sekular objęła stanowisko Marketing Services Specialist. Ma za sobą doświadczenie w dużych, międzynarodowych firmach, w tym w branżach finansowej i budowlanej, a ostatnie pięć lat – w sektorze urządzeń przemysłowych. Jej kompetencje obejmują kompleksową realizację działań marketingowych, komunikację wewnętrzną oraz CSR. W Epson odpowiada za koordynację działań marketingowych wspierających sprzedaż w segmencie B2B.

– W swojej codziennej pracy skupiam się na tym, aby wraz ze Sprzedażą, Partnerami i Dystrybutorami, pokazywać jak szerokie możliwości daje oferta produktów Epson przeznaczonych dla firm i instytucji oraz jak w praktyce nasze rozwiązania mogą pomagać w prowadzeniu biznesu – mówi Sekular.

Do grona handlowców na stanowisko Account Manager dołączył także Piotr Gradek odpowiadający za rozwój sprzedaży w zachodniej Polsce. Doświadczenie zdobywał zarówno jako promotor i merchandiser, jak i regionalny kierownik sprzedaży w branży elektroniki użytkowej. Dziś skupia się na długoterminowej współpracy z partnerami handlowymi, budując relacje oparte na zaufaniu i wspólnych celach. – W Epsonie nie tylko dostarczamy urządzenia – to właśnie technologia, którą tworzymy, otwiera naszym partnerom drzwi do nowych możliwości, a my wspieramy ich rozwój na każdym etapie współpracy – mówi Gradek.

Rozbudowa zespołu to wyraźny sygnał: Epson inwestuje w rozwój lokalnego rynku i zdobywanie nowych partnerów. Firma niezmiennie stawia na technologie przyjazne środowisku, jak druk pigmentowy bez emisji ozonu, rozwiązania o niskim zużyciu energii i usługi w modelu Print-as-a-Service. Dzięki nowym osobom, Epson Polska zamierza nie tylko utrzymać, ale też znacząco zwiększyć dynamikę wzrostu sprzedaży w segmencie B2B.

– Zespół to nasz największy kapitał – chcemy rosnąć razem z partnerami, oferując im nie tylko produkty, ale kompleksowe wsparcie. Zmiany personalne są początkiem nowego etapu, w którym stawiamy na jeszcze lepszą współpracę, widoczność rynkową i jakość relacji – podsumowuje Dagmara Pomirska.

Jednym z kluczowych obszarów rozwoju firmy Epson w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest robotyzacja. W odpowiedzi na rosnące znaczenie tej technologii, zespół został wzmocniony przez Tomasza Białk, CEE Sales Manager – Manufacturing Solutions. Od ponad 16 lat aktywnie wspiera rozwój przemysłu, współpracując z producentami maszyn, integratorami systemów i dystrybutorami w zakresie automatyki i robotyki. W Epson odpowiada za rozwój sprzedaży robotów przemysłowych w całym regionie CEE. Jego strategiczne podejście do wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz umiejętność budowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi są kluczowe do osiągania dalszych sukcesów.

– Dołączenie do Epson to dla mnie szansa, by dzielić się doświadczeniem i wspólnie z partnerami budować przyszłość robotyzacji – podkreśla Białk.


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS