tam
– Zawsze szczyciliśmy się tym, że możemy zrobić dziewięć na dziesięć rzeczy wewnętrznie dla naszych klientów – wyjaśnia Robert Jupp, dyrektor w XDP Digital. – Ale wiedzieliśmy, że potrzebujemy czegoś nowego, aby nadal oferować ten 'dodatkowy kilometr’ – zwłaszcza, że tak wielu klientów szuka świeżego, mocnego druku.
Możliwość piątego koloru w ich nowej prasie 5UPER COLOUR okazała się kluczowym czynnikiem różnicującym dla XDP Digital. Rozszerzając się na metaliki, różowe, białe i przezroczyste tonery, firma otwiera nowe możliwości twórcze dla lokalnych zespołów marketingowych i projektantów wewnętrznych, którzy chcą, aby ich materiały wyróżniały się.
Jupp kontynuuje: – Gdy pokazaliśmy klientom próbki, byli zachwyceni – zwłaszcza metalikami i różowym. Wielu naszych klientów zawsze szuka tego 'efektu wow’ bez płacenia wysokiej ceny za specjalistyczne wykończenia. Teraz możemy oferować uderzające efekty wewnętrznie, bez dodatkowych kłopotów czy zlecania na zewnątrz. To prawdziwa rewolucja dla nas i dla nich. – Patrzyliśmy na innych dostawców, ale to, co naprawdę nas zaimponowało w Fujifilm, to proaktywne podejście. Od pierwszej rozmowy na stoisku na The Print Show po instalację i szkolenie, nic nie było zbyt dużym problemem.
Drukarka została zainstalowana od kilku miesięcy i już teraz XDP Digital widzi pozytywne reakcje na nową drukarkę, z wczesnymi zleceniami dla dużych centrów ogrodniczych, które prezentują żywe odcienie różu i sezonowe palety kolorów. Próbki metalicznych kolorów również wzbudziły duże zainteresowanie w różnorodnej bazie klientów XDP Digital, w tym w działach marketingu i klientach detalicznych, którzy chcą podnieść jakość swoich materiałów drukowanych bez uciekania się do foliowania.
– Nowa drukarka jest szybsza, bardziej wytrzymała i zapewnia doskonałą jakość, ale to nowe opcje kreatywne naprawdę nas ekscytują – mówi Robert Jupp. – W rynku, gdzie budżety na druk są pod presją, to daje nam prawdziwy USP.
Zespół XDP Digital już teraz szuka dodatkowych możliwości, w tym badając serię Revoria E1 do pracy monochromatycznej o dużej objętości, aby rozszerzyć się na sektor wydawniczy.
Spencer Green, szef POD w Fujifilm UK, dodaje: – Cieszymy się, że możemy współpracować z XDP przy ich inwestycji, ponieważ stają się pierwszą firmą w Wielkiej Brytanii, która inwestuje w tę innowacyjną drukarkę – i stają się naszym nowym klientem. Ich zaangażowanie w dostarczanie świeżego, przyciągającego wzrok druku dla swoich klientów doskonale pasuje do tego, do czego została zaprojektowana Revoria SC285S – kreatywna swoboda, efektywność kosztowa i jakość premium. Cieszymy się, że możemy zobaczyć, jak rozwijają się z tymi nowymi możliwościami.
Więcej o sektorze druku komercyjnego znajduje się na stronie Fujifilm.
Więcej newsów z branży TUTAJ.