Logo

Marketing MIX

Jubileuszowa kampania marki Łaciate zrealizowana z użyciem AI

Agencja Leo Warsaw (Publicis Groupe) odpowiada za strategię, kreację i nadzór nad realizacją wielokanałowej kampanii z okazji 30-lecia marki Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol). To pierwsza kampania agencji niemal w całości zrealizowana z użyciem AI.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol 30. urodziny mleka Łaciatego świętuje kampanią reklamową w TV, digitalu, social mediach, DOOH oraz w świecie gamingu. Jej hasło przewodnie „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!” w lekki i humorystyczny sposób akcentuje fakt długiej, bo trwającej już trzy dekady obecności marki na rynku, a co za tym idzie – w codziennym życiu Polaków.

Idea kampanii opiera się na nostalgii i pozytywnych emocjach – Łaciate przypomina, że od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom konsumentów w chwilach spędzanych przy wspólnym stole.

W kampanijnym spocie, zrealizowanym niemal w całości z użyciem narzędzi Gen AI, widzowie przenoszą się w idylliczny, mazurski krajobraz, którego elementem jest charakterystyczna Łaciata krowa. Towarzyszą jej inne, znane z wcześniejszych reklam zwierzęta – m.in. bocian czy ślimak. To ciepła, pełna humoru scena, która podkreśla naturalne pochodzenie Łaciatego.

Kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!” obejmuje spoty TV 30- i 15-sekundowe, digital, social media (Meta, TikTok), DOOH oraz działania gamingowe na platformie Twitch. Agencja Leo Warsaw odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją kampanii.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith. Za produkcję oraz postprodukcję spotu odpowiada Prodigious, a za działania na Twitchu – LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun, a kompozytorem muzyki Marcin Macuk.


Więcej newsów z branży TUTAJ.