Milena Gasperowicz-Burdyńska związana jest z Avon od ponad dekady, odpowiadając m.in. za integrację strategii brandowych, mediowych i retailowych zarówno w kanale sprzedaży bezpośredniej, jak i w partnerskich sieciach handlowych.
– Avon to marka o wyjątkowym dziedzictwie, ale też ogromnym potencjale dalszego rozwoju na rynku beauty. Chcę, abyśmy byli jeszcze bliżej konsumentek i konsumentów, oferując im innowacje produktowe i angażujące kampanie, które łączą globalne trendy z lokalnymi potrzebami. W 2026 roku będziemy świętować 140-lecie Avon – to moment, aby przypomnieć o naszej historii, a jednocześnie otwierać nowe rozdziały z misją, która inspiruje kolejne pokolenia – mówi Milena Gasperowicz-Burdyńska.
Nowa Head of Marketing posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobywane w sektorze beauty i FMCG. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii marketingowych 360°, zarządzaniu portfelem produktowym oraz wdrażaniu strategii cenowych dopasowanych do różnych kanałów sprzedaży. Tworzyła także globalne, wieloletnie strategie wzrostu kategorii, obejmujące innowacje portfelowe i działania komunikacyjne na największych rynkach świata.
Awans Mileny Gasperowicz-Burdyńskiej otwiera nowy rozdział w działaniach marketingowych Avon Polska. Nasz kraj jest jednym z najważniejszych rynków firmy w Europie – z silną pozycją sprzedażową, rozbudowaną siecią Konsultantek oraz rosnącą obecnością w kanale retail. Dzięki tej skali lokalne działania marketingowe mają bezpośrednie przełożenie na wyniki Avonu w całym regionie.
Zachęcamy do przeczytania rozmowy z Agnieszką Isą, Dyrektor Generalną AVON Cosmetics Polska –> KLIKNIJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.