Logo

Trade marketing

Bricomarché partnerem strategicznym nowego programu wnętrzarskiego

Dnia 13 października na antenie TVP2 ruszył program „Domowe Patenty”, którego partnerem strategicznym jest Bricomarché. To nowy program wnętrzarski, powstały we współpracy WPP Media i TVP. Seria ośmiu odcinków jest pełna praktycznych inspiracji i pomysłów na szybkie, samodzielne metamorfozy wnętrz, idealnie odpowiadające na potrzeby współczesnych odbiorców.

Program prowadzi Katarzyna Wietecha – architektka i influencerka, znana z promowania funkcjonalnych i przytulnych wnętrz. W każdym trzyminutowym odcinku zaprezentuje ona proste triki i patenty DIY, które pozwolą widzom odświeżyć swoje przestrzenie niewielkim nakładem pracy i środków, udowadniając, że metamorfoza wnętrza może być przyjemna, satysfakcjonująca i dostępna dla każdego.

– W Bricomarché chcemy inspirować i zachęcać do działania, pokazując, że nawet drobne zmiany, z wykorzystaniem produktów dostępnych w naszych sklepach, mogą wnieść do domu nową energię i świeżość – komentuje Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce. I dodaje: Wierzymy, że widzowie odkryją w Bricomarché nie tylko sklep, ale partnera, który pomaga tworzyć dom z pomysłem – pełen energii, funkcjonalności i stylu.

„Domowe Patenty” to program wnętrzarski, który wyróżnia się na tle konkurencji dynamiczną, „teledyskową” formą. Dzięki emisji w prime time dociera do szerokiej publiczności, oferując unikalne podejście do tematyki urządzania wnętrz.

– We współpracy z Bricomarché oraz WPP Media stworzyliśmy format, który ma lekki i nowoczesny styl. Zadbaliśmy o to, żeby program był dopasowany do widza TVP2. Kluczowe dla nas było też, aby program inspirował a w centrum tej inspiracji jest marka naszego partnera – Bricomarché. Wierzymy w „Domowe patenty”, dlatego zajęły on centralne, bardzo popularne wieczorne pasmo w naszej ramówce. – komentuje Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu w TVP.

Choć telewizja stanowi punkt wyjścia kampanii promocyjnej, to właśnie kanały digitalowe i social media pozwalają na znaczące rozszerzenie przekazu i dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Pełne odcinki programu dostępne są zarówno na antenie TVP2, jak i na kanale YouTube Bricomarché oraz w mediach społecznościowych marki. Taka wielokanałowa dystrybucja gwarantuje dotarcie do zróżnicowanej publiczności, niezależnie od jej stylu życia czy wieku.

Co więcej, „Domowe Patenty” to nie tylko rozrywka, ale i praktyczna platforma inspiracji oraz wiedzy. Idealnie wpisuje się w trend life hackingu i promowania idei wielofunkcyjności w małych wnętrzach. Program udowadnia, że każdy, niezależnie od budżetu czy metrażu, może stworzyć piękne i funkcjonalne otoczenie.

– „Domowe Patenty” to strategiczne połączenie siły telewizji z precyzją targetowania i interaktywnością digitalu. Wykorzystujemy synergię mediów, aby dotrzeć do widza w odpowiednim miejscu i czasie, oferując mu treści, które są zarówno inspirujące, jak i praktyczne. To modelowy przykład efektywnego wykorzystania branded contentu w omnichannelowej strategii komunikacji, które ma szanse realnego przełożenia na zaangażowanie widzów – podsumowuje Katarzyna Choynowska, media partnerships & branded content expert w WPP Media.

Za opracowanie strategii branded content, zakup i planowanie mediów oraz koordynację realizacji projektu odpowiada agencja WPP Media, natomiast za produkcję i emisję – Telewizja Polska.


Więcej newsów z branży TUTAJ.