Program prowadzi Katarzyna Wietecha – architektka i influencerka, znana z promowania funkcjonalnych i przytulnych wnętrz. W każdym trzyminutowym odcinku zaprezentuje ona proste triki i patenty DIY, które pozwolą widzom odświeżyć swoje przestrzenie niewielkim nakładem pracy i środków, udowadniając, że metamorfoza wnętrza może być przyjemna, satysfakcjonująca i dostępna dla każdego.
– W Bricomarché chcemy inspirować i zachęcać do działania, pokazując, że nawet drobne zmiany, z wykorzystaniem produktów dostępnych w naszych sklepach, mogą wnieść do domu nową energię i świeżość – komentuje Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce. I dodaje: Wierzymy, że widzowie odkryją w Bricomarché nie tylko sklep, ale partnera, który pomaga tworzyć dom z pomysłem – pełen energii, funkcjonalności i stylu.
„Domowe Patenty” to program wnętrzarski, który wyróżnia się na tle konkurencji dynamiczną, „teledyskową” formą. Dzięki emisji w prime time dociera do szerokiej publiczności, oferując unikalne podejście do tematyki urządzania wnętrz.
– We współpracy z Bricomarché oraz WPP Media stworzyliśmy format, który ma lekki i nowoczesny styl. Zadbaliśmy o to, żeby program był dopasowany do widza TVP2. Kluczowe dla nas było też, aby program inspirował a w centrum tej inspiracji jest marka naszego partnera – Bricomarché. Wierzymy w „Domowe patenty”, dlatego zajęły on centralne, bardzo popularne wieczorne pasmo w naszej ramówce. – komentuje Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu w TVP.
Choć telewizja stanowi punkt wyjścia kampanii promocyjnej, to właśnie kanały digitalowe i social media pozwalają na znaczące rozszerzenie przekazu i dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Pełne odcinki programu dostępne są zarówno na antenie TVP2, jak i na kanale YouTube Bricomarché oraz w mediach społecznościowych marki. Taka wielokanałowa dystrybucja gwarantuje dotarcie do zróżnicowanej publiczności, niezależnie od jej stylu życia czy wieku.
Co więcej, „Domowe Patenty” to nie tylko rozrywka, ale i praktyczna platforma inspiracji oraz wiedzy. Idealnie wpisuje się w trend life hackingu i promowania idei wielofunkcyjności w małych wnętrzach. Program udowadnia, że każdy, niezależnie od budżetu czy metrażu, może stworzyć piękne i funkcjonalne otoczenie.
– „Domowe Patenty” to strategiczne połączenie siły telewizji z precyzją targetowania i interaktywnością digitalu. Wykorzystujemy synergię mediów, aby dotrzeć do widza w odpowiednim miejscu i czasie, oferując mu treści, które są zarówno inspirujące, jak i praktyczne. To modelowy przykład efektywnego wykorzystania branded contentu w omnichannelowej strategii komunikacji, które ma szanse realnego przełożenia na zaangażowanie widzów – podsumowuje Katarzyna Choynowska, media partnerships & branded content expert w WPP Media.
Za opracowanie strategii branded content, zakup i planowanie mediów oraz koordynację realizacji projektu odpowiada agencja WPP Media, natomiast za produkcję i emisję – Telewizja Polska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.