tam
Celem akcji jest udowodnienie, że dobrze zaprojektowane gadżety potrafią realnie wspierać markę – budować emocje, wzmacniać relacje z klientami i angażować pracowników. Zespół OpenGift.pl wyprodukuje dla zwycięzcy gadżety reklamowe z nadrukiem i wspólnie z Jakubem Bielem zadba o to, aby były one spójne z wizerunkiem marki i ciekawe dla jej odbiorców.
– Wielu marketerów wciąż traktuje gadżety jako obowiązkowy dodatek, a nie jako narzędzie budujące relacje i wyzwalające emocje. Chcemy to zmienić. Pokazać, że dobrze zaprojektowany gadżet potrafi powiedzieć o marce więcej niż niejedna kampania – mówi Paweł Frieske, współzałożyciel OpenGift.pl.
Jak wziąć udział?
Zasady są proste. Należy:
1. Zgłosić swoją firmę, wypełniając formularz na stronie OpenGift.pl.
2. Nagrać krótki (maks. 2-minutowy) film, w którym należy pokazać/opowiedzieć, dlaczego dane gadżety potrzebują metamorfozy.
Następnie zespół OpenGift.pl i Jakub Biel wybiorą jedną firmę, której gadżety przejdą totalną transformację – od projektu po gotowe realizacje.
Zgłoszenia przyjmowane są do 27 października 2025 r., a efekty spektakularnej metamorfozy zostaną zaprezentowane w specjalnym odcinku wideo, który będzie opublikowany m.in. na kanale Jakuba Biela.
Więcej newsów z branży TUTAJ.