Pierwsze ze spotkań odbyło się 7 października, kolejne dwa zaplanowano na 4 listopada i 2 grudnia br. Firma zaprasza zainteresowanych do rejestracji przez stronę internetową bądź drogą telefoniczną/mailową (+48 538 642 020; miroslaw.matyasik@fujifilm.com).
Centrum demonstracyjne firmy Fujifilm w Warszawie działa od około roku. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w ramach parku biznesowego The Park przy ul. Krakowiaków 44 zainstalowano liczne urządzenia, zarówno z segmentu POD, jak i druku wielkoformatowego. Wśród tych pierwszych znajduje się aż pięć maszyn z serii Revoria, w tym flagowa maszyna przemysłowa PC 1120, dwie wysokowydajne i w pełni zautomatyzowane – EC2100 i EC2100S oraz dwie reprezentujące segment mid class – modele SC285 i SC285S. Do dyspozycji gości są też maszyny wielkoformatowe Acuity, mogą też oni zapoznać się z licznymi aplikacjami wykonanymi na maszynach Fujifilm.
Agnieszka Głowacka, National Sales Manager Fujifilm Poland, odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań poligraficznych w Polsce, mówi: – Dzięki temu na miejscu, w Warszawie możemy zaprezentować klientom różne maszyny, reprezentujące różne segmenty w naszej ofercie i dopasowane do różnych potrzeb i zastosowań końcowych. Przez pierwsze miesiące działania centrum odbyły się tu dziesiątki pokazów, testów (także z udziałem podłoży własnych klienta), prezentacji, organizowanych zarówno przez nas, jak i przez naszych autoryzowanych partnerów – m.in. firmę MKPress, obecną również podczas dzisiejszego Open House.
Mariusz Kociszewski, właściciel MKPress, dodaje: – Jako autoryzowany dystrybutor rozwiązań Fujifilm niezwykle cenimy sobie możliwość zapraszania klientów do nowego centrum pokazowego. Dni Otwarte to także znakomita okazja, by poznać różne rozwiązania z naszej oferty. Minione miesiące zaowocowały wieloma wdrożeniami maszyn serii Revoria, w tym premierowym instalacjami w naszym kraju. Te maszyny również można zobaczyć podczas odbywających się właśnie cyklicznych spotkań Open House.
Spośród dostępnych w centrum pokazowym maszyn, z myślą o Dniach Otwartych i ich temacie przewodnim, prezentowane są możliwości obu modeli oferujących rozszerzony gamut kolorystyczny: Revoria SC285S i Reevoria EC2100S. Firma szczególny akcent kładzie na możliwość aplikowania dodatkowego koloru bądź uszlachetnienia – wariant ten, promowany sloganem „5UPERCOLOUR” w 1. połowie tego roku został rozbudowany o dodatkowe opcje – tonery biały i srebrny. Prezentowane są też zalety specjalistycznego oprogramowania sterującego pracą maszyn, zwiększającego wydajność i automatyzację – Revoria Flow i XMF Press Ready.
– Jesienne Open House to kolejna okazja, by obejrzeć „w akcji” maszyny SC285S i EC2100S z dodatkowym kolorem specjalnym, ale też pierwsza po wprowadzeniu dodatkowych opcji m.in. wyczekiwanego przez wielu klientów koloru białego – mówi Agnieszka Głowacka. – Warto podkreślić, że obie reprezentują nową platformę druku, wykorzystują specjalnej receptury tonery o najmniejszej na rynku wielkości cząsteczek, zapewniają znakomite nasycenie obrazu, a tym samym finalną jakość produktu. Przy ich projektowaniu firma Fujifilm zastosowała ponad 200 własnych patentów, co zaowocowało rozwiązaniami najwyższej klasy. Zresztą ich jakość już docenili pierwsi klienci, w tym z Polski.
Mariusz Kociszewski potwierdza: – Mamy za sobą pierwsze wdrożenia maszyn reprezentujących serię SC285S, a także – to pierwszy taki przypadek w naszym kraju – dostawę jednocześnie dwóch rozwiązań Revoria PC 1120 do tego samego klienta. To świadczy o elastyczności, jakości i wydajności tych maszyn – a warto dodać, że mówimy tu o firmie świadczącej klasyczne usługi druku „na żądanie”.
Open House stał się też okazją do zaprezentowana firmy Fujifilm i jej obecnego potencjału oraz oferty skierowanej do branży poligraficznej. Agnieszka Głowacka, prowadząca tę część spotkania, opowiedziała m.in. o udziałach rynkowych japońskiego koncernu, obszarach biznesowych jego działania (także tych mniej znanych, jak taśmy magnetyczne do przechowywania danych „w chmurze”) i innowacjach skierowanych na rynek poligraficzny. Jak podkreślała, szeroko rozumiane rozwiązania do druku stanowią obecnie 40% przychodów realizowanych ze sprzedaży. Coraz bardziej znacząca część tej kwoty przypada na rozwiązania cyfrowe, w tym prezentowane podczas Open House i na stałe obecne w warszawskim demoroomie – maszyny POD z serii Revoria oraz półformatowe maszyny inkjetowe z serii JetPress (w tym nowość – model FP970 dedykowany produkcji opakowań giętkich). Agnieszka Głowacka wskazała, że firma jest kompleksowym dostawcą, oferującym również urządzenia peryferyjne, materiały eksploatacyjne (w tym atramenty do swoich urządzeń cyfrowych; płyty fleksograficzne i offsetowe) oraz zaawansowany workflow.
Mirosław Matyasik, pełniący funkcję POD Sales Manager w Fujifilm Poland, omówił pełne portfolio maszyn elektrofotograficznych – serie Revoria EC i SC oraz przemysłową PC 1120. Z uwagi na charakter wydarzenia nieco więcej miejsca poświęcił tym pierwszym, zwłaszcza modelom „S”, oferującym szerszy gamut kolorystyczny. Zaprezentowane zostały także liczne peryferia kompatybilne z maszynami (np. pozwalające na niwelowanie ładunków elektrostatycznych czy „inteligentne” bramki monitorujące), kontrolery druku oraz workflow sterujący maszynami cyfrowymi, ale też pozwalający „wpiąć” w tę samą sieć rozwiązania bazujące na innych technologiach – np. offsetowej.
– Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych kolejnych spotkaniach. Mamy nadzieję na interesujące i wzajemnie inspirujące spotkania, ciekawe pokazy i dyskusje w branżowym gronie. Prosimy o rejestrowanie się na poszczególne terminy poprzez specjalną stronę internetową. Zapraszamy też do kontaktu telefonicznego bądź mailowego, zarówno z nami jak i z naszymi dystrybutorami – podsumowuje Agnieszka Głowacka.
Więcej newsów z branży TUTAJ.