Logo

Tylko w OOH magazineAktualnościGadżety reklamowePROMO SHOW

PROMO SHOW 2026 – międzynarodowe święto reklamy

Targi PROMO SHOW to wydarzenie, które już na stałe wpisało się w kalendarium branżowych wydarzeń nie tylko w Polsce, ale i całej Europie. Event adresowany jest do agencji reklamowych, drukarni i producentów reklam (strefa dostawców mediów i maszyn) oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Intensywna akcja promocyjna eventu, skierowana w szczególności do zagranicznych agencji oraz potencjalnych odwiedzających, nadaje targom międzynarodowy charakter.

To, co wyróżnia targi PROMO SHOW na tle innych, to ich unikalna wartość w skali europejskiej – stworzenie przestrzeni nie tylko do prezentacji produktów, ale przede wszystkim do budowania relacji i zacieśniania więzi biznesowych. Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają ich rosnące znaczenie na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.

Unikalna wartość targów

Targi PROMO SHOW zyskały na przestrzeni ostatnich lat wsparcie medialne od partnerów z różnych krajów. M.in. dzięki temu międzynarodowa promocja wydarzenia dotarła do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.

Z każdą kolejną edycją można zauważyć zdecydowany wzrost liczby zwiedzających z zagranicy. Wśród gości znalazły się osoby z takich krajów, jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania i wiele innych. Tak znaczny wzrost zainteresowania wydarzeniem jest wynikiem skutecznej międzynarodowej promocji, która przyciągnęła uwagę uczestników z całego świata. Organizatorzy będą promować wydarzenie na takich europejskich imprezach, jak: Premium Sourcing (wrzesień 2025, Paryż, Francja), BALTIC Road Show (wrzesień 2025), Promo Baltic (październik 2025) oraz PSI (styczeń 2026, Düsseldorf, Niemcy).

Ambasadorami są także sami wystawcy. Wielu z nich aktywnie uczestniczy w imprezach targowych na terenie całej Europy (i nie tylko). Podczas tych wydarzeń zapraszają odwiedzających ich stoiska na PROMO SHOW, dzięki czemu rozpoznawalność eventu rośnie.

PROMO SHOW 2026

Wieczorna gala: networking w nieformalnym stylu

Znaczenie ma także specjalna, unikalna formuła zaproszenia agencji reklamowych z całej Europy. Organizatorzy zapewniają wybranym gościom nocleg i zaproszenie na wieczorną Galę Wystawców. Ta impreza od lat jest postrzegana jako nieformalny trzeci dzień targowy, stwarzający doskonałą okazję do nawiązywania biznesowych rozmów w mniej oficjalnej atmosferze. W styczniu 2025 r. w Gali uczestniczyło ponad 1000 osób, w tym wystawcy oraz przedstawiciele agencji reklamowych z Polski i zagranicy.

– W naszej wieczornej imprezie udział biorą co roku topowe agencje z całej Europy, co tworzy doskonałą okazję do nawiązywania relacji i zacieśniania współpracy w biznesowej, ale i przyjaznej atmosferze. Gala stała się platformą wymiany doświadczeń, omawiania trendów i budowania partnerstw, które mogą wpłynąć na przyszłość branży promocyjnej w regionie i poza nim – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

PROMO SHOW 2025 przyciągnęło blisko 300 wystawców, 600 brandów i 9100 zwiedzających oraz niemal 2300 reprezentantów z ponad 30 krajów. Impreza odbyła się na 3 halach, na których pokazano setki artykułów promocyjnych, w tym wiele nowości.

Edycja 2026 odbędzie się w dniach 11–12 lutego 2026 r. w EXPO XXI Warszawa. 

www.promoshow.pl

PROMO SHOW 2026

 


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.