
–
To, co wyróżnia targi PROMO SHOW na tle innych, to ich unikalna wartość w skali europejskiej – stworzenie przestrzeni nie tylko do prezentacji produktów, ale przede wszystkim do budowania relacji i zacieśniania więzi biznesowych. Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają ich rosnące znaczenie na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.
Targi PROMO SHOW zyskały na przestrzeni ostatnich lat wsparcie medialne od partnerów z różnych krajów. M.in. dzięki temu międzynarodowa promocja wydarzenia dotarła do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
Z każdą kolejną edycją można zauważyć zdecydowany wzrost liczby zwiedzających z zagranicy. Wśród gości znalazły się osoby z takich krajów, jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania i wiele innych. Tak znaczny wzrost zainteresowania wydarzeniem jest wynikiem skutecznej międzynarodowej promocji, która przyciągnęła uwagę uczestników z całego świata. Organizatorzy będą promować wydarzenie na takich europejskich imprezach, jak: Premium Sourcing (wrzesień 2025, Paryż, Francja), BALTIC Road Show (wrzesień 2025), Promo Baltic (październik 2025) oraz PSI (styczeń 2026, Düsseldorf, Niemcy).
Ambasadorami są także sami wystawcy. Wielu z nich aktywnie uczestniczy w imprezach targowych na terenie całej Europy (i nie tylko). Podczas tych wydarzeń zapraszają odwiedzających ich stoiska na PROMO SHOW, dzięki czemu rozpoznawalność eventu rośnie.

Znaczenie ma także specjalna, unikalna formuła zaproszenia agencji reklamowych z całej Europy. Organizatorzy zapewniają wybranym gościom nocleg i zaproszenie na wieczorną Galę Wystawców. Ta impreza od lat jest postrzegana jako nieformalny trzeci dzień targowy, stwarzający doskonałą okazję do nawiązywania biznesowych rozmów w mniej oficjalnej atmosferze. W styczniu 2025 r. w Gali uczestniczyło ponad 1000 osób, w tym wystawcy oraz przedstawiciele agencji reklamowych z Polski i zagranicy.
– W naszej wieczornej imprezie udział biorą co roku topowe agencje z całej Europy, co tworzy doskonałą okazję do nawiązywania relacji i zacieśniania współpracy w biznesowej, ale i przyjaznej atmosferze. Gala stała się platformą wymiany doświadczeń, omawiania trendów i budowania partnerstw, które mogą wpłynąć na przyszłość branży promocyjnej w regionie i poza nim – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
PROMO SHOW 2025 przyciągnęło blisko 300 wystawców, 600 brandów i 9100 zwiedzających oraz niemal 2300 reprezentantów z ponad 30 krajów. Impreza odbyła się na 3 halach, na których pokazano setki artykułów promocyjnych, w tym wiele nowości.
Edycja 2026 odbędzie się w dniach 11–12 lutego 2026 r. w EXPO XXI Warszawa.
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.