
Projekt prowadzony jest wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Studium rozwija również kompetencje w obszarze Customer Experience, kładąc nacisk na nowoczesne strategie budowania relacji z klientem i rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich.
Program trwa od listopada 2025 r. do czerwca 2026 r.
Tegoroczna edycja przynosi kilka nowości i aktualizacji programowych, odzwierciedlających najnowsze trendy w branży contact center i customer experience.
Studium obejmuje ponad 200 godzin zajęć, realizowanych głównie w formule online, uzupełnionej o cztery spotkania stacjonarne w Warszawie. Zjazdy odbywają się w piątki i soboty.
Zajęcia prowadzą eksperci branży CC i CX oraz wykładowcy akademiccy z bogatym doświadczeniem biznesowym.
Zajęcia prowadzone są w formule warsztatów i analiz przypadków, a ich zakres obejmuje m.in.:
Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć dostępny jest TUTAJ.
Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, należy przesłać:
Dokumenty można złożyć elektronicznie na adres: zuzanna.karwacka@smb.pl
Ukończenie studium potwierdzone jest certyfikatem Wydziału Zarządzania UW i Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Absolwenci dołączają również do Klubu Menedżerów CC, zyskując dostęp do branżowej sieci kontaktów.
Więcej o Studium można znaleźć na stronie internetowej programu.
Studium startuje już 14 listopada.
Więcej newsów z branży TUTAJ.