Logo

Marketing MIX

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza do udziału w Studium Menedżer Contact Center & Customer Experience

Studium Menedżer Contact Center & Customer Experience to program edukacyjny o randze akademickiej dla menedżerów branży zdalnej komunikacji z klientami. Studium kompleksowo przygotowuje do skutecznego zarządzania zespołami, obsługi klienta, sprzedaży oraz jednostkami typu contact center.

Projekt prowadzony jest wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Studium rozwija również kompetencje w obszarze Customer Experience, kładąc nacisk na nowoczesne strategie budowania relacji z klientem i rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich.

Program trwa od listopada 2025 r. do czerwca 2026 r.

Tegoroczna edycja przynosi kilka nowości i aktualizacji programowych, odzwierciedlających najnowsze trendy w branży contact center i customer experience.

Program oparty na praktyce

Studium obejmuje ponad 200 godzin zajęć, realizowanych głównie w formule online, uzupełnionej o cztery spotkania stacjonarne w Warszawie. Zjazdy odbywają się w piątki i soboty.

Zajęcia prowadzą eksperci branży CC i CX oraz wykładowcy akademiccy z bogatym doświadczeniem biznesowym.

Zajęcia prowadzone są w formule warsztatów i analiz przypadków, a ich zakres obejmuje m.in.:

  • skuteczne zarządzanie zespołami i procesami w CC,
  • rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich (przywództwo, motywowanie, negocjacje, prezentacje),
  • narzędzia rozwojowe i metody zwiększania efektywności pracy,
  • zagadnienia prawne i regulacyjne w branży,
  • nowoczesne strategie budowania doświadczeń klienta (Customer Experience).

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć dostępny jest TUTAJ.

Rekrutacja

Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, należy przesłać:

  • wypełnione podanie o przyjęcie na studium (formularz dostępny tutaj: https://studium-cc.smb.pl/rekrutacja )
  • aktualne CV.

Dokumenty można złożyć elektronicznie na adres: zuzanna.karwacka@smb.pl

Certyfikat i sieć kontaktów

Ukończenie studium potwierdzone jest certyfikatem Wydziału Zarządzania UW i Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Absolwenci dołączają również do Klubu Menedżerów CC, zyskując dostęp do branżowej sieci kontaktów.

Więcej o Studium można znaleźć na stronie internetowej programu.

Studium startuje już 14 listopada.


Więcej newsów z branży TUTAJ.