
Nowa gama produktów w ofercie francuskiej marki skierowana jest do młodszej grupy klientek. Do jej promocji wybrano twórczynię internetową znaną z publikowania treści lifestyle’owych na YouTube, TikToku oraz Instagramie.
– Wybór Oliwii na ambasadorkę serii Glow Energie był doskonałą decyzją. Zależało nam na współpracy z osobą autentyczną, zaangażowaną i bliską młodej grupie odbiorców. Oliwia od początku wniosła do projektu mnóstwo entuzjazmu, a jej naturalność i charyzma dodatkowo wzmocniły przekaz kampanii – mówi Klaudia Lis, PR & Communication Manager w Yves Rocher.
Kampania, realizowana pod hasłem „Wake Up Your Glow”, łączyła działania digitalowe, OOH, POS we wszystkich sklepach w Polsce oraz aktywności konsumenckie. To pierwsza tak duża kampania Yves Rocher na polskim rynku.
Intensywna komunikacja w mediach społecznościowych marki i Oliwii Misztal została uzupełniona współpracą z warszawską kawiarnią Hood Cafe oraz samplingiem produktów – m.in. podczas spotkania z ambasadorką w sklepie Yves Rocher, a także w trakcie aktywacji konsumenckiej obok muralu Glow Energie przy ul. Jaworzyńskiej 8.

Strategia promocyjna została opracowana i zrealizowana przez zespół Yves Rocher przy wsparciu partnerów i podwykonawców. Agencja Piazza odpowiadała za produkcję sesji zdjęciowej i contentu wideo, przygotowanie materiałów graficznych, wsparcie produkcyjne eventu dla mediów i influencerów oraz koordynację aktywacji konsumenckich. Za zakup powierzchni OOH odpowiadał dom mediowy Media Direction OMD, natomiast mural w wersji motion przygotowało Good Looking Studio. Kampanię influencerską koordynowała agencja InBloom.
Współpracę z ambasadorką serii Glow Energie – Oliwią Misztal, zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations prowadzi Klaudia Lis, PR & Communication Manager Yves Rocher, która była również odpowiedzialna za strategię i koordynację kampanii na rynku polskim.
Więcej newsów z branży TUTAJ.