Logo

Event MIX

Marka Swarovski rozświetliła Paryż

W hołdzie 130-letniemu dziedzictwu radości i blasku, Swarovski rozświetlił najsłynniejszą aleję świata jako sponsor Iluminacji Pól Elizejskich.

We współpracy z Miastem Paryż i Komitetem Pól Elizejskich, magiczne iluminacje rozbłysły 16 listopada 2025 roku i będą trwać aż do 4 stycznia 2026. Ceremonii otwarcia towarzyszyła obecność Léi Seydoux – wybitnej francuskiej aktorki i matki chrzestnej Iluminacji, oraz Charlotte Cardin – francuskojęzycznej kanadyjskiej wokalistki i autorki piosenek, której urzekający występ rozbrzmiewał pod rozgwieżdżonym paryskim niebem.

Ubierając w światło jedną z najbardziej eleganckich arterii świata, Iluminacje Pól Elizejskich stanowią coroczny punkt kulminacyjny świątecznego kalendarza miasta, przyciągając gości z najdalszych zakątków globu. W tym roku to Swarovski, jako sponsor, zadba o świetlne instalacje, obdarowując wszystkich pięknem i blaskiem przez cały świąteczny sezon.

swarovski

Jako Mistrzowie Światła od 1895 roku, Swarovski od 130 lat łączy wyjątkowa więź z Miastem Światła. Po przełomowym wynalezieniu pierwszej na świecie elektrycznej maszyny do cięcia kryształów, Daniel Swarovski – wizjoner i założyciel marki – zaprezentował swoje mistrzostwo podczas paryskiej Exposition Universelle w 1900 roku. Swarovski wkrótce stał się dostawcą wielu paryskich domów mody, zapoczątkowując relację między Domem, Paryżem i światem haute couture, która trwa po dziś dzień.

Swarovskiego i Miasto Paryż łączy nie tylko pasja do sztuki, innowacji i odkrywania radości poprzez światło, ale także głębokie zaangażowanie we wspieranie kreatywnego i kulturalnego rozwoju francuskiej stolicy. Obie strony odgrywają kluczową rolę w promowaniu wschodzących talentów podczas ceremonii wręczenia nagród mody ANDAM, a kryształy Swarovski nadają blask kreacjom czołowych projektantów podczas każdego sezonu Paris Fashion Week.

Oprócz Iluminacji, mistrzostwo światła Domu Swarovski jest na stałe wpisane w paryski krajobraz. Przy fontannach Rond-Point des Champs-Élysées kryształowe łańcuchy Swarovski obracają się w delikatnej choreografii, natomiast tuż za Paryżem, w Pałacu Wersalskim, eksperci marki przywrócili przepych barokowym kandelabrom i zainstalowali świece LED, by spotęgować ich blask.

swarovski

Z okazji 130. rocznicy istnienia marki Swarovski, a także w związku z Iluminacjami Pól Elizejskich, przy 1 Place Charles de Gaulle został otwarty pop-up store, zapraszający gości do zanurzenia się w świecie pełnym cudów.

Zlokalizowana w pobliżu legendarnego Łuku Triumfalnego, przestrzeń zainspirowana charakterystycznym dla Domu ośmiobokiem prezentuje kolekcje biżuterii i dekoracji wnętrz Swarovski, w tym Kolekcję Vienna autorstwa Giovanny Engelbert – ucieleśnienie 130 lat savoir-faire, wdzięku i elegancji z charakterem. Goście mogą personalizować pudełka prezentowe dzięki kryształowym literom w strefie upominków i personalizacji, a wśród wyróżniających się produktów znajdą m.in. figurkę Wieży Eiffla, mistrzowsko oszlifowaną z przezroczystych kryształów, oraz pióro z eleganckimi detalami w srebrnym tonie i zawieszką w kształcie Wieży Eiffla.

Pop-up Store Swarovski znajduje się przy 1 Place Charles de Gaulle, 75008 Paryż i jest otwarty od 16 listopada do 26 grudnia 2025 roku.


Więcej newsów z branży TUTAJ.