
Kampania zwraca uwagę na to, że święta nie zawsze wyglądają jak z katalogu – czasem są chaotyczne, czasem zabawnie niewygodne, a czasem całkiem nieplanowane. Właśnie te momenty stają się tłem dla biżuterii ANIA KRUK, która – w kontrze do niezręczności – jest pewnym, eleganckim i trafionym prezentem, niezależnie od rodzinnych plot twistów.
W serii krótkich spotów i zdjęć przedstawiono niezręczne momenty związane z modą, kiedy mamy na sobie sweter z reniferem, a cała reszta rodziny lśni niczym na oskarowym dywanie, z wręczaniem prezentów, kiedy dublujemy się z pomysłem z kimś innym albo z emocjami, kiedy cała starszyzna stołu pyta się o ślub i dzieci, a nam do tego niespieszno.

Biżuteria ANIA KRUK pojawia się jako happy end każdej z niezręczności – jako prezent, który naprawdę cieszy i łagodzi najbardziej krępujące sytuacje.
Rozwinięcia claimu „ANIA KRUK, Wierzymy w wolność noszenia. Również w święta.”, „ANIA KRUK, Prezenty – te wszystkie i te jedyne.”, „ANIA KRUK, Ani wtedy, ani kiedyś, tylko teraz.”, „ANIA KRUK, Momenty te trudne i te najprostsze.” są odbiciem charakteru i DNA marki. Jest to konsekwentne nawiązanie do nowego brandingu i rozwinięcie brand identity na potrzeby świątecznej kampanii.
– Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie autentyczna, lekka i bliska codziennym doświadczeniom. Święta są piękne, ale nie są idealne – i w tym ich urok. Nasza biżuteria ma dodawać pewności, luzu i wywoływać uśmiech na twarzy, szczególnie wtedy, gdy wokół dzieją się najbardziej niezręczne historie – mówi Magda Polaszek, Head of Brand, PR & CSR marki ANIA KRUK.
Całej kampanii towarzyszy specjalnie skomponowany prezentownik dostępny na stronie internetowej, w którym znalazły się produkty dostępne w ofercie. Kampania osadzona jest głównie w mediach społecznościowych. Do współpracy przy promocji zaproszono też influencerów. Za kreację i realizację odpowiada dział marketingu ANIA KRUK. Działania PR powierzono agencji Magnifico Marketing&PR Consultants.
Więcej newsów z branży TUTAJ.