Logo

Trade marketing

Ruszyła świąteczna wielokanałowa kampania Carrefour Polska

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za lokalną kreację oraz realizację kampanii świątecznej Carrefour „Święta ze smakiem”. Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

Tegoroczna kampania świąteczna Carrefour została zlokalizowana na rynek polski przez Saatchi & Saatchi. Kampania bożonarodzeniowa promuje szeroką ofertę sieci w kategoriach food oraz non food. Jej głównymi bohaterami są świąteczne swetry, które w filmie ożywają i w zabawnych dialogach wprowadzają widza w świąteczny klimat oraz prezentują ofertę. Wszystkim sweterkowym postaciom głosu udzielił Jarosław Boberek – król polskiego dubbingu, znany m.in. z roli Króla Juliana w „Madagaskarze”.

Za lokalną strategię i adaptację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną Carrefour Polska. Agencja marketingu efektywnościowego Performics zajęła się działaniami paid social. Za postprodukcję dźwięku odpowiada Prodigious. Obie agencje również należą do Publicis Groupe. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się Arena Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.