
Ciepło, styl i funkcjonalność – produkty dothat to doskonały wybór na świąteczny prezent, upominek firmowy lub element employer brandingu. Dzianinowe tekstylia łączą komfort z możliwością pełnej personalizacji, a teraz zyskują nowy wymiar – możliwość dodania odblaskowych detali, które wyróżnią markę i zadbają o widoczność po zmroku.

Jesienią i zimą widoczność po zmroku ma ogromne znaczenie. Osoby bez elementów odblaskowych są widoczne dla kierowców dopiero z około 30 metrów, podczas gdy jeden odblaskowy detal może zwiększyć tę odległość nawet do 150 metrów.
Celem marki dothat było połączenie bezpieczeństwa z zachowaniem pełnej możliwości personalizacji, nie tylko fasonu, ale przede wszystkim łączenia kolorów w niepowtarzalne projekty tekstyliów reklamowych.
Każdy projekt czapek i szalików jest realizowany indywidualnie – od kolorów i wzorów po sposób umieszczenia logotypu. Minimalne zamówienie zaczyna się już od 100 sztuk. To dedykowane podejście pozwala na połączenie designu i kompleksowej personalizacji z bezpieczeństwem w jednym produkcie.
Marka dothat wykorzystuje odblaski w tekstyliach dzianinowych na kilka sposobów – w zależności od efektu wizualnego i poziomu widoczności, jaki chce uzyskać klient.
1. Odblask z przędzy
Certyfikowana przędza odblaskowa może być wpleciona w całość materiału lub użyta punktowo we wzorze.
2. Odblask w pomponie
Efektowny i funkcjonalny detal – odblaskowa przędza dodana do kolorowych nitek pompona.
3. Odblask w naszywce
Dla marek, które chcą wyeksponować logotyp lub hasło:
Każde z rozwiązań może być dopasowane do projektu klienta – od minimalistycznych akcentów po równomierne umieszczenie odblasku na całym produkcie. Wszystkie wykorzystują certyfikowane nici i przędze spełniające europejskie normy bezpieczeństwa.

Kontaktując się z marką dothat i dzieląc swoją wizją projektu, klient otrzymuje fachową rekomendację najlepszego sposobu zastosowania odblasku. Zespół dothat dopasowuje rozwiązanie idealnie współgrające z charakterem projektu i indywidualnymi potrzebami Klienta.
Tekstylia odblaskowe, podobnie jak inne tekstylia dzianinowe od dothat, podlegają takim samym możliwościom personalizacji. Wśród nich możemy wymienić:
Krok 1. Wybranie fasonu czapki lub szalika – od prostych krojów, aż po modele wydłużone, wzbogacone pomponem czy frędzlami.
Krok 2. Określenie liczby kolorów – od jednego, do pięciu kolorów w projekcie.
Krok 3. Dobranie odpowiednich dodatków takich jak: polarowe podszycie, metka wewnętrzna z logo, naszywka zewnętrzna (sublimacyjna, haftowana lub skórzana) czy element logo 3D.
Krok 4. Dopasowanie rodzaju materiału – od przędz naturalnych (np. wełna, bawełna), poprzez mieszane (np. akryl z wełną), aż po syntetyczne (akryl) – oraz ściegu produktu.

Wielokolorowe projekty z fantazyjnymi ściegami czy minimalistyczne, jednokolorowe czapki z gustowną naszywką? W dothat można spersonalizować swoje czapki i szaliki dzianinowe z odblaskiem tak, by idealnie oddawały charakter marki.
Pełna oferta tekstyliów odblaskowych dostępna jest na stronie dothat. Można także otrzymać ją mailowo: biuro@dothat.pl.
Z ofertą marki dothat będzie można zapoznać się 11 i 12 lutego podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW, odwiedzając stoisko A10, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.