Logo

Marketing MIX

Anna Mucha i Matteo Brunetti w świątecznej kampanii marki Gellwe

Gellwe, marka należąca do firmy FoodCare, wystartowała z największą kampanią 360° w swojej historii pod hasłem „Z Gellwe zawsze wychodzi”. Nowa platforma komunikacji pokazuje, że pieczenie to emocje – radość, kreatywność i pewność sukcesu. Gellwe inspiruje, by odkrywać przyjemność domowego wypieku w lekkiej, zabawnej formie, odpowiadając na codzienne potrzeby konsumentów: ma być pysznie, efektownie i niezawodnie. Teraz startuje z nową, świąteczną odsłoną, w której będzie dużo…słodkiego pierniczenia.

Gellwe – od ponad 40 lat obecne w polskich domach, dziś z nową energią i przepisem na sukces. Kampania „Z Gellwe zawsze wychodzi” to coś więcej niż obietnica idealnego ciasta – to gwarancja udanego momentu. Z Gellwe wychodzi nie tylko wypiek. Proces tworzenia wypieku może być jak rytuał poprawiający nastrój i zacieśniający relacje. Gellwe stawia na budowanie lojalności i chce być pierwszym wyborem konsumentów, podkreślając jakość produktów oraz jasno komunikując gwarancję efektu – bo z Gellwe zawsze wychodzi. Pierwsza odsłona kampanii dotyczy kategorii produktowej Dodatki do pieczenia i jest częścią nowej platformy komunikacji, która będzie rozwijana w 2026 roku. A to dopiero początek – w grudniu czeka kolejna, jeszcze bardziej smakowita odsłona kampanii z Anną Muchą i Matteo Brunetti!

– Druga połowa 2025 roku należy do naszej flagowej marki GELLWE. „Z Gellwe zawsze wychodzi” to długofalowa platforma komunikacji, która w nowoczesny sposób prezentuje nadrzędną rolę marki w każdej polskiej kuchni, pielęgnowaną już od ponad 40 lat — pewność efektu, prostotę przygotowania i radość z domowego pieczenia. Forma konceptu, wraz z doborem ambasadorów, w efektywny sposób łączy świat offline i online – tradycję z nowoczesnością – zapewniając szerokie dotarcie do konsumentów – mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare i twórca marki GELLWE.

W spotach występują Anna Mucha i Matteo Brunetti – duet, który wnosi do świata Gellwe energię, humor i kulinarną pasję. Anna Mucha jest znaną i cenioną aktorką, uwielbianą za swój luz, błyskotliwość i zamiłowanie do pysznego jedzenia, szczególnie deserów.

Jak szczerze wyznaje Anna Mucha: – Żyję, żeby jeść, a sama jestem na deser. Dlatego współpracuję z Gellwe.

Matteo Brunetti to twórca kulinarny włoskiego pochodzenia, który przez żołądek dotarł do serc wszystkich zakochanych w jedzeniu, a jego charakterystyczna, pełna humoru narracja z social mediów przeniosła się dzięki kampanii Gellwe do klasycznych mediów. – Ja nie piekę, ja flirtuję z wypiekami. Jednak droga przez żołądek do serca trwa stanowczo za długo, dobrze mieć Partnera, który potrafi ją skrócić. A że z Gellwe zawsze wychodzi, to macie tu włoskie ciacho, które robi ciacha – śmieje się Matteo Brunetti.

Razem pokazują, że pieczenie może być proste i pełne frajdy, a produkty Gellwe inspirują do tworzenia wyjątkowych wypieków. Ich wspólna obecność w lekkiej, zabawnej konwencji udowadnia, że domowe wypieki to nie tylko smak, ale też świetna zabawa.

Za kreację kampanii 360° odpowiada agencja Halluzinelle, za produkcję – dom produkcyjny Flota Filmowa. Kampania obejmuje telewizję, outdoor, digital, social media oraz materiały wspierające w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają agencje: Initative, Halluzinelle i Chianti Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.