Podarunek w postaci spersonalizowanych łakoci jest nie tylko smaczną przekąską, ale także skutecznym nośnikiem wartości marki. Doskonale wie o tym producent słodyczy reklamowych SLODKIE, która od 1997 roku osładza swoim klientom wyjątkowe okazje. W erze digitalizacji, gdzie komunikaty marketingowe mogą być przytłaczające, to właśnie personalizowane słodycze są czymś, co można dotknąć, posmakować i… zapamiętać.
Halloween zyskało dużą popularność w Polsce, stając się coraz chętniej obchodzonym świętem. Upiorne dekoracje, kostiumowe imprezy oraz zwyczaj zbierania słodyczy, to typowe zwyczaje związane z tym świętem. To doskonały moment dla firm, aby wykorzystać okazję na real time marketing i przygotować kreatywne kampanie nawiązujące do Halloween. Praliny w kształcie czaszek czy trumien, dyniowe lizaki i cukierki w upiornych opakowaniach nie tylko tworzą niepowtarzalny klimat, ale też sprawiają, że marka pojawia się w świadomości odbiorców.
Jak głosi legenda – niegrzeczne dzieci dostają rózgi, a grzeczne dużo słodyczy. Tym sposobem utarło się, że w okresie przedświątecznym drobne słodkie upominki są idealnym sposobem na wyrażenie wdzięczności, aprobaty i zacieśnienie więzi z pracownikami. Spersonalizowane pierniczki w stylowym worku, skrzynka na listy wypełniona ciasteczkami czy czekoladowe lizaki z motywem Świętego Mikołaja są dowodem na to, że firma docenia wkład i zaangażowanie swoich pracowników oraz współpracowników, umilając im w ten sposób przedświąteczny czas. Alternatywą są kalendarze adwentowe. Nie ma nic lepszego od otwieranie słodkich okienek! Dzięki temu Twój firmowy upominek, może być wykorzystywany przez cały świąteczny okres.
Planujesz wigilię firmową? Na stole nie może zabraknąć ciasteczek lub bakalii w czekoladzie. Elegancko zapakowane praliny Christmas Moments czy trufle świąteczne to z kolei idealne propozycje prezentów dla pracowników – stanowią miły gest uznania za całoroczną pracę i zaangażowanie. Równocześnie marki wysyłają spersonalizowane paczki do swoich klientów, dołączając do nich czekoladki w formie świątecznej kartki z motywem choinki czy bombki – życzenia pomogą w budowaniu lojalności i przypomną o wartości współpracy. Słodycze nie tylko cieszą podniebienia obdarowanych, ale również służą jako świetne jako medium promocyjne, ponieważ stają się kluczowym elementem strategii przedświątecznego marketingu.
Sezonowa oferta pełna upiornych pralinek, mikołajkowych pierników i świątecznych zestawów czekoladek dostępna jest już na stronie marki SLODKIE.
Więcej newsów z branży TUTAJ.