Promenada Digital Art Space to przestrzeń do specjalnych wydarzeń multimedialnych, eventów, prezentacji czy spotkań z konsumentami w immersyjnej i nowoczesnej formule, dającej znacznie większe możliwości niż standardowa powierzchnia reklamowa.
Dzięki unikalnemu połączeniu ściany i sufitu, obrazy wydają się niemal przenikać przez przestrzeń, oferując niezapomniane wrażenia wizualne. Wysoka rozdzielczość ekranu oraz dynamiczne efekty świetlne pozwalają na tworzenie fascynujących projekcji, które idealnie nadają się do prezentowania animacji 3D czy nowoczesnych kampanii reklamowych. Ponadto nowoczesny ekran LED znajduje się w strategicznym punkcie centrum, gdzie każdego dnia przewijają się tysiące osób – to ogromny potencjał dla reklamodawców i marek chcących dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, wykorzystując tę innowacyjną formę.
– Chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która nie tylko zaskoczy naszych klientów, ale także zapewni markom nowy sposób komunikacji. Promenada Digital Art Space na głównym korytarzu Promenady to wyjątkowe narzędzie, które łączy sztukę, rozrywkę i reklamę w jednym. Możliwość tworzenia niestandardowych projekcji na tak dużej powierzchni, w samym sercu centrum handlowego, otwiera przed reklamodawcami nieograniczone możliwości. Wyobraźmy sobie premierę nowego telefonu, produktów technologicznych, kosmetycznych czy wykorzystanie przez markę sztuki audiowizualnej. Połączenie projekcji na gigantycznym ekranie ze strefą umożliwiającą interakcję z konsumentami daje nowy wymiar angażującym działaniom marketingowym. Współpracując z nami, marki mają szansę dosłownie zawładnąć przestrzenią Promenady, którą w ciągu miesiąca odwiedza blisko milion osób. Już teraz zapraszamy na pierwszy pokaz multimedialny w technologii 3D przygotowany przez polskich twórców – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe.
Nowoczesny ekran o wymiarach 16640 mm x 7040 mm składa się z 2288 matryc P2,5, 306 zasilaczy i 240 kart odbiorczych! Zastosowana technologia doskonale radzi sobie z dużymi formatami, bez utraty jakości obrazu. Oznacza to, że zarówno zdjęcia, jak i filmy promocyjne wyglądają imponująco – bez względu na rodzaj kampanii.
Więcej newsów z branży TUTAJ.