tam
Najnowsza kampania marki Desperados „The Beer With Latin Vibe” przenosi energię Ameryki Łacińskiej m.in. na europejskie rynki. Prowadzone działania rozpoczynają spoty telewizyjne będące reinterpretacją latynoskiego klimatu, czyli połączeniem luzu i ognistej energii. W globalnej reklamie pojawia się także polski akcent – w jednym ze spotów można zobaczyć Reto – popularnego artystę młodego pokolenia, który nie boi się żyć w zgodzie ze sobą. To nie pierwsza jego współpraca z Desperadosem – jego utwór „Gasolina”, wykorzystujący motyw muzyczny Cancion Del Mariachi z kultowego filmu „Desperado” wspierał ubiegłoroczną aktywację marki. Teraz artystę można zobaczyć w najnowszym spocie teasującym nowe pozycjonowanie Desperadosa i nadchodzące aktywności.
– Desperados to jedyna marka o latynoskich korzeniach na polskim rynku piw smakowych, a globalna kampania jest nowoczesną reinterpretacją latynoskiego klimatu i rozpoczyna nowy, ekscytujący rozdział dla marki. Uwzględniając oczekiwania konsumentów, odwołujemy się do popularnego wśród młodych dorosłych trendu latino, aby zachęcać do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia – tłumaczy Emilia Wróblewska, Senior Brand Manager Desperados.
Spoty emitowane będą od 7 stycznia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Reklama telewizyjna stanowi zapowiedź kolejnych działań, których szczegóły zostaną ujawnione w najbliższych tygodniach.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za przygotowanie globalnej idei kreatywnej i spotów odpowiada agencja LePub Milano, produkcja Pretty Bird.
Więcej newsów z branży TUTAJ.