Logo

Marketing MIX

Lipton i WOŚP po raz kolejny zagrali razem dla dobra dzieci

Marka Lipton ponownie wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy jako sponsor finału i po raz ósmy wypuściła limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z grafikami zaprojektowanymi przez Jurka Owsiaka. Dodatkowo firma aktywnie zbierała fundusze na onkologię i hematologię dziecięcą, organizując zbiórki do skarbonek oraz aukcje charytatywne pod hasłem „Poczuj Moc Wspólnego Dobra!”.

– Jesteśmy niezmiernie dumni, że byliśmy sponsorem Finału WOŚP i kolejny rok mogliśmy rozgrzewać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wierzymy, że dzielenie się ciepłem, zarówno w postaci gorącej herbaty, jak i wsparcia, ma ogromną moc. To nasza mała cegiełka w budowaniu wspólnego dobra – mówił Łukasz Chalaczkiewicz, Dyrektor generalny na region Europy Wschodniej i Południowej w Lipton Teas & Infusions. – Wspierając WOŚP, chcemy pokazać, że każdy gest, nawet najmniejszy, może przyczynić się do wielkich zmian. To dla nas nie tylko obowiązek, ale i przywilej być częścią tej wspaniałej inicjatywy.

Gorący kubek herbaty w trakcie finału

Oprócz dostępności limitowanej edycji herbaty w sklepach, marka aktywnie uczestniczyła w 33. Finale WOŚP, który odbył się 26 stycznia 2025 r. Na błoniach PGE Narodowego w Warszawie Lipton stworzył specjalną strefę partnerską, gdzie wszyscy zainteresowani, wolontariusze i hojni darczyńcy mogli delektować się gorącą, aromatyczną herbatą. Dodatkowo w strefie odbyła się wyjątkowa gra w bingo, w której wzięli udział znani i lubiani twórcy, tacy jak: Jagna Niedzielska, Gabi Drzewiecka, Mariusz Jakubowski, Łukasz Bogusławski oraz Michał Wilczewski znany jako @wujaszekliestyle. Wspólnie z darczyńcami i wolontariuszami stworzyli niezapomnianą atmosferę pełną ciepła i dobroci.

Działania towarzyszące 33. Finałowi WOŚP były wspierane przez aktywności na platformach społecznościowych marki, współpracę z influencerami, co dodatkowo podkreśliło zaangażowanie Lipton Teas & Infusions w to wyjątkowe wydarzenie.


Więcej newsów z branży TUTAJ.