tam
Agencja Plej postanowiła zaskoczyć – zamiast standardowego podcastu z dwoma rozmówcami przy stole, stworzono nowoczesne studio oraz format, który wychodzi poza wydeptane ścieżki. „Just in Kejs” odsłania kulisy eventów, pokazując, że świat wydarzeń to znacznie więcej niż efektowna sceno-technika – to technologia, kreatywność i współpraca, które budują niezapomniane doświadczenia.
– W Plej zawsze staramy się działać inaczej, unikać utartych schematów i pokazywać eventy w nowym świetle. Lubimy zaskakiwać – tym razem robimy to, tworząc format, jakiego w naszej branży jeszcze nie było. Eventy to nasza pasja, ale i ogromne wyzwanie. Wymagają od nas nie tylko kreatywności, ale też precyzji, umiejętności łączenia technologii i ludzkich talentów. W „Just in Kejs” pokażemy, że eventy mogą być czymś więcej niż tylko wydarzeniem – to skuteczne narzędzie komunikacji, które ma realny wpływ na biznes i pozytywne relacje w organizacji – mówi Przemek Witkowski dyrektor kreatywny w agencji Plej oraz prowadzący „Just in Kejs”.
Program kierowany jest do szerokiego grona odbiorców – wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób eventy kształtują wizerunek, angażują odbiorców i stają się skutecznym narzędziem komunikacji biznesowej. To także format skierowany do miłośników inspirujących rozmów – nie tylko z ekspertami stojącymi za największymi wydarzeniami w kraju, ale po prostu ciekawymi ludźmi.
W ramach programu powstaną cztery odcinki – każdy z nich to spotkanie z wyjątkowym gościem, który pokaże swoją unikalną perspektywę i opowie, jak różne elementy: od sztuki prezentacji, przez skuteczną komunikację i kulinaria, aż po muzykę – składają się na sukces wydarzeń biznesowych.
Gościem pierwszego odcinka będzie Marcin Prokop, ceniony dziennikarz i mówca, który opowie o sile wystąpień publicznych. W kolejnych odcinkach pojawią się eksperci specjalizujący się w storytellingu i komunikacji, roli kulinariów w eventach oraz muzyce jako elemencie budującym atmosferę wydarzeń.
Każdy odcinek to nie tylko inspirujące rozmowy, ale także konkretne wskazówki dotyczące organizacji eventów, skutecznej komunikacji i tworzenia angażujących doświadczeń. To także ciekawe historie i zabawne anegdoty zaproszonych gości.
– „Just in Kejs” to coś więcej niż rozmowy o eventach – to przestrzeń, w której w prosty, przystępny i angażujący sposób pokazujemy, jak wydarzenia mogą być skutecznym narzędziem komunikacji. Bez branżowego żargonu, za to z humorem, konkretnymi historiami i praktycznymi wskazówkami. W Plej wiemy, że eventy to nie tylko technika sceniczna i scenografia, ale przede wszystkim ludzie, ich doświadczenie i energia, które stoją za każdym dobrze zorganizowanym wydarzeniem. Chcemy udowodnić, że można o tym mówić ciekawie, dynamicznie i lekko – podkreśla Anna Ufnal, dyrektor produkcji eventowej w Plej.
Premierowy odcinek formatu „Just in Kejs” wystartuje 26 marca 2025 roku o godz. 10.00. Kolejne odcinki będą ukazywały się co dwa tygodnie, w środy na Spotify oraz YouTube. Więcej w kanałach społecznościowych agencji (Facebook, Instagram, LinkedIn).Program powstał przy współpracy z partnerami – VES / Wmediawzięci oraz Stage4You.
Więcej newsów z branży TUTAJ.