Logo

Marketing MIX

Real Invest buduje inwestycje, a More Bananas social media marki

More Bananas na początku 2025 roku nawiązało współpracę z Real Invest, deweloperem z 17-letnim doświadczeniem w realizacji wysokiej jakości inwestycji mieszkaniowych.

W ramach współpracy More Bananas odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji wizualnej marki, obejmującą:
● przygotowanie materiałów do kampanii digital (Google Ads, Facebook Ads);
● opracowanie contentu grafi cznego dla mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook);
● produkcję animacji;
● projektowanie materiałów outdoor;
● tworzenie mailingów, GDN-ów, stopek i pop-upów.

Real Invest tworzy miejsca, w których ludzie mogą naprawdę poczuć się jak w domu. Nie chodzi tylko o jakość wykonania, ale o całościowe podejście do przestrzeni. Każda inwestycja jest przemyślana tak, by dawała komfort, spokój i poczucie, że to to idealne miejsce do życia. Dlatego cieszy nas współpraca z
marką, która nie traktuje budownictwa jak schematu, tylko jako sposób na tworzenie społeczności. Nasza rola to pokazanie tej fi lozofi i światu, bo dobre projekty zasługują na dobrą komunikację – komentuje Klaudia Gruszkowska, Senior Account Managerka More Bananas.

Po stronie agencji More Bananas w projekt zaangażowani są:
● Klaudia Gruszkowska – Senior Account Manager
● Monika Biernat – Graphic Designer
● Karolina Mrowiec – Senior Social Media Specialist
● Bartek Makowski – Sales Manager

– Cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją More Bananas. Obecnie mamy za sobą szereg wspólnych działań związanych z wprowadzeniem na rynek nowej inwestycji Aleja Ptaków Leśnych. Był to bardzo intensywny czas, który wymagał od agencji zrozumienia potrzeb naszych klientów, zweryfi kowania konkurencji, czy stworzenia strategii działań. Finalnie powstało wiele kreatywnych materiałów o wysokim poziomie estetyki z czego jesteśmy bardzo dumni. Liczymy na to, że efekty naszej współpracy pomogą nie tylko promować nasze domy, ale również wprowadzą odbiorców w świat wartości jakimi kieruje się Real Invest, co w dłuższej perspektywie pozwoli dotrzeć szerzej i uświadomić odbiorcom pozycję naszej marki na rynku. – Martyna Walterska, kierownik marketingu Real Invest.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.