W nowym, dynamicznym 30-sekundowym spocie marka przypomina najciekawsze fragmenty „Prawdziwych historii” – o Wartburgu, Maluchu, Mustangu, Cadillacu, Toyocie oraz samochodach ciężarowych. Różnorodność pokazanych pojazdów podkreśla szeroką i zróżnicowaną ofertę OTOMOTO. Kampania pokazuje, że platforma to nie tylko przestrzeń do dzielenia się opowieściami, ale przede wszystkim miejsce do bezpiecznego i świadomego zakupu auta.
– Po sukcesie siedmiu epizodów postanowiliśmy wrócić do naszych bohaterów i przypomnieć ich historie. Nowa kampania pokazuje OTOMOTO jako przestrzeń, która łączy pasjonatów motoryzacji, zachęca do dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, a jednocześnie oferuje nowoczesne, praktyczne narzędzia – zarówno dla kupujących, jak i profesjonalnych sprzedających. Użytkownicy mają dostęp m.in. do raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, natomiast dealerzy mogą korzystać z rozwiązań takich jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie emocjonalnego zaangażowania z jakością i funkcjonalnością buduje zaufanie oraz umacnia pozycję OTOMOTO jako platformy, która wspiera świadome i bezpieczne decyzje zakupowe. Jednocześnie sprzedającym zapewnia dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie wspierają sprzedaż i pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku – mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director Motors Europe OTOMOTO.
Wiosenna kampania OTOMOTO to nie tylko sentymentalna podróż przez znane i lubiane historie. Jej głównym celem jest także przypomnienie użytkownikom benefitów platformy. OTOMOTO to miejsce, w którym można znaleźć największą w Polsce bazę ogłoszeń motoryzacyjnych – zarówno samochodów używanych, jak i nowych. Platforma umożliwia szybkie porównywanie cen, dostęp do raportu z inspekcji i historii pojazdu, a także weryfikację auta i sprzedającego, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę na każdym etapie procesu zakupowego. Sprzedającym OTOMOTO oferuje z kolei dostęp do rozbudowanego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż – takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących – które pomagają efektywnie docierać do klientów, budować zaufanie i zwiększać konwersję.
Kampania prowadzona jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w telewizji, radiu oraz online. Działania w mediach społecznościowych – takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok – obejmują główne wideo, skrócone wersje spotów. Działania digital uzupełniają kampanie display na platformach OLX i OTOMOTO. Kampanii towarzyszą również działania PR, których celem jest budowanie świadomości marki i wszystkich jej funkcjonalności ułatwiających zakup i sprzedaż pojazdu. Za strategię i kreację odpowiada agencja MADOGZ, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Więcej newsów z branży TUTAJ.