Po raz pierwszy na naszych łamach OUTDOOR MEDIA pojawią się rubryki z przetargami dotyczącymi obsługi reklam wielkoformatowych i przetargi z nimi związane. Poniżej szczegółowe zapytania.
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
50-146 Wrocław
Łaciarska 30/33
tel. 071 344 23 62 w. 34,35,38,48
WWW http://www.zgm-centrum.wroc.pl/
Województwo dolnośląskie Powiat wrocławski + Wrocław Treść zamówienia umieszczenie reklamy wielkoformatowej, zamocowanej na siatce winylowej na rusztowaniu, podczas remontu budynku.
Opis zamówienia umieszczenie reklamy wielkoformatowej, zamocowanej na siatce winylowej na rusztowaniu, podczas remontu budynku. Miejsce i termin składania ofert Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
50-146 Wrocław
Łaciarska 30/33
2007-10-31
Forma przetargu nieograniczony Dane organizatora Miasto Katowice
40-098 Katowice
ul. Młyńska 4
Tel. 032 2593303
Fax. 032 2593303,032 2598930
WWW www.um.katowice.pl
Województwo śląskie Powiat Katowice Treść zamówienia Zewnętrzna kampania promocyjna; promocja imprezy
Opis zamówienia zewnętrzna kampania promocyjna – Katowice Miasto Wielkich Wydarzeń; promocja imprezy VIII Międzynarodowy Konkurs Dyrygentów im G.Fitelberga
Rodzaj zamówienia: usługi
Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 zobowiązuje się do przeprowadzenia zewnętrznej kampanii reklamowej Miasta Katowice pn. Katowice Miasto Wielkich Wydarzeń – promocja imprezy VIII Międzynarodowy Konkurs Dyrygentów im G.Fitelberga.
Kampania będzie trwać w czasie od – pomiędzy 01 a 05.11. 2007roku przez okres jednego miesiąca.
W ramach kampanii Wykonawca zobowiązuje się do:
a. adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (wymogów technicznych nośników – bilbord, autobus, internet),
b. umieszczenia 300 reklam billboardowych na okres 2 tygodni w miastach wojewódzkich Polski (obligatoryjnie w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Lublinie, w pozostałych dowolnie) – według listy lokalizacyjnej stanowiącej załącznik nr 5,
c. wyklejenia 50 tyłów (fullback) autobusów miejskich (rok produkcji autobusów – po 2000 roku) oraz wynajęcie powierzchni reklamowej autobusów na okres 1 miesiąca w miastach wojewódzkich wybranych z listy lokalizacyjnej (załącznik nr 5),
d. zamieszczenia reklamy (banera internetowego) na portalu internetowym gwarantującym duży zasięg na okres 1 miesiąca (minimum 10.000 przejść na stronę Urzędu Miasta Katowice w okresie trwania kampanii),
e. przeprowadzenia badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak:
– stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców miast wojewódzkich w wieku od 18 do 50 lat,
– znajomość hasła kampanii w grupie docelowej przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu,
– udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu.
f. umieszczenia reklam w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców,
g. druku plakatów wielkoformatowych na potrzeby kampanii
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00-3 Specyfikacja Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice, Rynek 13, I piętro, pokój 110 Wymagania Do postępowania zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy.
1. Ponadto do postępowania zakwalifikowani zostaną wykonawcy:
a) którzy posiadają możliwość adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (wymogów technicznych nośników – bilbord, autobus, internet), – projekt reklamy załącznik nr 8,
b) którzy posiadają możliwość umieszczenia 300 reklam billboardowych na okres 2 tygodni w miastach wojewódzkich Polski, w tym obligatoryjnie w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Lublinie, a w pozostałych miastach wojewódzkich (z wyjątkiem Miasta Katowice) fakultatywnie – załącznik nr 5,
c) którzy posiadają możliwość wyklejenia 50 tyłów (fullback) autobusów miejskich (rok produkcji autobusów – po 2000 roku) oraz wynajęcie powierzchni reklamowej autobusów w miastach wojewódzkich: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lodź i Lublin na okres 1 miesiąca, – załącznik nr 5,
d) którzy posiadają możliwość zamieszczenie reklamy (banera internetowego) na portalu internetowym gwarantującym duży zasięg na okres 1 miesiąca (minimum 10.000 przejść na stronę Urzędu Miasta Katowice w okresie trwania kampanii),
e) którzy posiadają możliwość badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak:
1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców miast wojewódzkich w wieku od 18 do 50 lat,
2. znajomości hasła kampanii w grupie docelowej przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu,
3. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu.
f) którzy posiadają możliwość umieszczenia reklam w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców,
g) którzy posiadają możliwości druku plakatów wielkoformatowych,
h) którzy złożą oświadczenie, iż reklamy zostaną umieszczone na billboardach pomiędzy 01 a 05 listopada br. na okres 2 tygodni, zaś na fullbackach oraz w internecie pomiędzy 01 a 05 listopada. na okres 1 miesiąca, natomiast wyniki badań zostaną przedstawione do dnia 21 grudnia br.
i) Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, min trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiące przedmiot zamówienia (za usługi takie uważać się będzie usługi polegające na wykonaniu kampanii reklamowej o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł )
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VIII pkt.1 SIWZ
1. ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
2. Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej dot. wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert,
b/ oświadczenie o posiadaniu możliwości (załącznik nr 4) o treści jak określ. w pkt. 12.2
c/ oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy – że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ,
d/ listę lokalizacyjną miast, w których zostanie umieszczona reklama (załącznik nr 5),
e/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie – (załącznik nr 7)
3. kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 6),
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 ppkt. 2a, 2c, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ) Wadium nie dotyczy Wymagany termin realizacji zamówienia okres w dniach: 30 Miejsce i termin składania ofert Urząd Miasta Katowice, Wydział Informacji i Promocji
40-098 Katowice
Rynek 13, I piętro, pokój 110 godzina 10:55
2007-10-23