Logo

NowościWielki Format

START PROMO EXPO 2009

Firma PROMO EXPO odkupiła prawa do targów OUTDOOR&MEDIA EXPO od wydawnictwa Best Media. W przyszłym roku zostaną zorganizowane II Międzynarodowe Targi Reklamy pod nazwą PROMO EXPO 2009. Zmiana organizatora wynika z wycofania się z rynku reklamowego Beaty Jankowskiej, właściciela Best Media oraz wydawcy magazynu OUTDOOR MEDIA. Dotychczasowy zespół po reorganizacji zajmie się w nowej firmie przygotowaniem drugiej edycji targów.

Dyrektorem projektu jest ponownie Robert Załupski, zajmujący się także działaniami PR targów i sponsoringiem. Adam Żmuda, na stanowisku dyrektora technicznego odpowiedzialny jest za wszelkie sprawy techniczne i organizacyjne, w tym w szczególności nadzór nad zabudową targową.

Sprzedażą powierzchni reklamowej zajmują się Aleksandra Przybyla oraz Marzena Ziarkowska. Magdalena Pieczykolan zajmie się kampanią telemarketingową targów oraz nadzorem nad bazą danych. Monika Opałka odpowiedzialna będzie za stronę finansową przedsięwzięcia.

W tym roku przy prawie 100 wystawcach zadebiutowaliśmy na polu organizatorów targów branżowych. Dynamicznie rozwijający się sektor reklamy out of home daje nam perspektywy na min. 150 wystawców. Tym bardziej, że obecnie umowy podpisujemy głównie z nowymi wystawcami dla tegorocznych trzymając zarezerwowaną powierzchnię – mówi Robert Załupski.

PROMO EXPO 2009 odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska. Na ten nowoczesny kompleks składa się hala targowa o powierzchni 10 tysięcy m2, przylegające do niej 600-metrowe zaplecze biurowo-konferencyjne, 2 tysiące m2 zewnętrznej powierzchni wystawienniczej oraz naziemny i podziemny parking. Obiekt pod swym dachem może zgromadzić nawet 10 tys. osób.

Kolejnej edycji targów będą towarzyszyć nagrody OOH AWARDS. Szczegóły całego przedsięwzięcia będzie można poznać na specjalnej konferencji, jaka odbędzie się 2 października w Warszawie.

www.promoexpo.pl  

Kontakt dla mediów:
Robert Załupski
r.zalupski@promoexpo.pl