Logo

Marketing MIX

OOH magazine na targach Viscom

Targi Viscom, organizowane od 21 lat przez korporację Reed Exhibitions – światowego lidera w branży wystawienniczej, odbędą się w tym roku w dniach 1-3 października w Dusseldorfie. Międzynarodowe Targi Technik Komunikacji Wizualnej Viscom to wiodące w świecie wydarzenie marketingowe branży reklamowej i poligraficznej odwiedzane przez top management, decydentów ds. zakupów i marketingu. Viscom  stanowi bardzo ważne wydarzenie w sferze komunikacji wizualnej oraz reklamy zewnętrznej, skupia liczne grono wystawców, oferuje szeroki wachlarz usług i informacji dla całej branży.

Tegoroczna edycja oczekuje na przybycie aż 370 wystawców z ponad 30 krajów oraz około 10 tyś zwiedzających. Uczestnicy targów obok możliwości zapoznania się z ofertami wystawców, będą także korzystać z dużej ilości seminariów dostosowanych do indywidualnych potrzeb, jak również uczestniczyć w wielu różnych szkoleniach.

OOH magazine – miesięcznik z rynku szeroko pojętej reklamy out of home: outdoor&indoor, point of sale, Digital Signage, visual&print, eventy, jak również operator portalu marketingowego www.oohmagazine.pl jest partnerem medialnym targów Viscom.

W związku z tak istotnym wydarzeniem OOH magazine, jak co roku, wydaje dodatek specjalny w postaci MAPY VISCOM 2009. Możliwość dwujęzycznego wpisu będą miały wszystkie firmy z branży związanej z reklamą. Po dokonaniu rezerwacji  będzie ustalony konkretny podział wszystkich przesłanych prezentacji.

Główny nacisk w kampanii Mapy Viscom 2009 będą stanowiły działania internetowe wykorzystujące: portal oohmagazine.pl, newsletter Magazynu oraz sam Magazyn.
Mapa Viscom 2009  będzie dostępna podczas targów Viscom na stoisku OOH magazine D42 w hali 8a.