Logo

Marketing MIX

Animowane plakaty Maestro na citylightach AMS

Ogólnopolską kampanię promocyjną kart Maestro, wspiera rozwiązanie przygotowane przez firmę AMS. Poza standardowym plakatem papierowym w wybranych lokalizacjach w całej Polsce prezentowany jest plakat wykorzystujący nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Dzięki niej wybrane elementy, w tym wypadku czerwone i niebieskie maskotki – buziaki,  podświetlają się i dają efekt animacji. – To kolejna niestandardowa realizacja w portfolio AMS, który od lat jest liderem takich rozwiązań. Coraz więcej naszych klientów przekonuje się, że projekty ambientowe to skuteczna forma komunikacji, wyróżniają się, zaskakują i dzięki temu są lepiej zauważalne i zapamiętywane – podkreśla Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. Kreację kampanii Maestro przygotowała agencja IQ Marketing, media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.