Logo

Marketing MIX

BLUE GRASS odkrywa nową jakość Chaty Polskiej

Nowym klientem agencji reklamowej BLUE GRASS jest Chata Polska, sieć sklepów spożywczych oparta na polskim kapitale. Agencja BLUE GRASS odpowiada za strategię komunikacji zmian jakie są obecnie wprowadzane w wystroju wnętrz i wizerunku witryn wybranych sklepów. W swych projektach graficznych agencja wykorzystała motyw poruszonych puzzli, jako symbol dokonywanej modernizacji oraz odkrywania nowej jakości zakupów. Projekty te są eksponowane na nośnikach typu mobil, billboard i full-back. Formę puzzli przybrały także ulotki i kupony rozprowadzane wśród klientów w ramach akcji promocyjnych. Za strategię i realizację działań odpowiadają: SUBA, dyrektor kreatywny, Krzysztof Rymko, account director, Karmena Roztocka, strategic director, Szymon Nessel. new business client service oraz Marcin Fijoł, dyrektor ds. rozwoju marki Chata Polska.