Logo

Marketing MIX

Carlsberg Liverpool FC

Marka Carlsberg, od lat związana z jednym z klubów ligi angielskiej, Liverpool FC, przygotowała dla swoich konsumentów i fanów piłki nożnej akcję konsumencką pod hasłem „Wygraj bilety VIP na mecz Liverpool FC”. Od 1 października wszyscy fani tego sportu mogą zdobyć oryginalne koszulki sportowe Liverpool FC, gadżety piłkarskie oraz wygrać unikalną nagrodę główną, jaką są bilety VIP na mecz Liverpool FC dla siebie i osoby towarzyszącej. – Carlsberg to jeden z największych i najbardziej zaangażowanych sponsorów piłkarskich na świecie. Współpraca sponsorska Carlsberga z Liverpool FC jest najdłuższą tego typu umową w historii angielskiej ligi, uznawaną za jedną z najbardziej udanych. Jako oficjalny sponsor Liverpool FC zapewniliśmy naszym konsumentom jedyną w swoim rodzaju możliwość przeżycia największych sportowych emocji na stadionie Anfield Road. Wielu polskich kibiców, podobnie jak fani z całego świata, marzy, by obejrzeć światowej klasy grę Liverpool FC na żywo, spotkać zawodników klubu i poczuć wyjątkową atmosferę angielskiej piłki. Carlsberg pomaga spełnić im te marzenia i zaprasza do wspólnego przeżycia prawdopodobnie najbardziej unikalnych, piłkarskich emocji na świecie – mówi Piotr Walenczak, senior brand manager marki Carlsberg. Promocja komunikowana jest na pojedynczych oraz zbiorczych opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS, na stronie internetowej Carlsberga oraz na nowej witrynie internetowej stworzonej specjalnie na czas trwania akcji promocyjnej. Adaptacją materiałów POS i przygotowaniem  projektów promocyjnych opakowań Carlsberga zajęła się Agencja Saatchi&Saatchi Polska. Obsługą loterii konsumenckiej przygotował Euro RSCG Marketing House.