Omega rozpoczyna ogólnoświatową kampanię dla uczczenia dziesiątej rocznicy wynalezienia rewolucyjnego wychwytu Co-Axial. Akcja opiera się na serii zdjęć przedstawiającej ambasadorów marki Omega noszących lupy, szkła powiększające używane w codziennej pracy przez zegarmistrzów. Inspiracją takiego wizerunku kampanii była fotografia Grega Williamsa przedstawiająca Georga Clooneya w fartuchu i z zegarmistrzowską lupą. Zdjęcie to zwyciężyło w konkursie Omegi na kampanię „Watchmaker Wanted”, zachęcającej do nauki zegarmistrzostwa. W nowej kampanii Omega udział wezmą wszyscy ambasadorowie marki. Plakaty swoim wizerunkiem uświetnią m.in. George Clooney, Michael Phelps, Nicole Kidman, Cindy Crawford, Zhang Ziyi oraz Sergio Garcia. Teksty na plakatach towarzyszące każdemu z ambasadorów nawiązują do ich dokonań na polu zawodowym oraz do odpowiadającym im cechom mechanizmu Co-Axial.