Logo

Marketing MIX

Zmiany w PIAP

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zreorganizował pracę stowarzyszenia rezygnując tymczasowo z funkcji dyrektora generalnego. Utworzone stanowisko Sekretarza Zarządu objęła Katarzyna Wojniak, współpracując z Izbą w oparciu o zewnętrzną obsługę agencyjną. – Zdecydowaliśmy się na małą reorganizację i powierzenie zewnętrznej firmie obsługi Izby co ma usprawnić jej działanie a także ułatwić rozliczenie z działalności w oparciu o wyniki. Wspólnie ustaliliśmy dwa najważniejsze cele: zwiększenie liczby członków aby Izba była reprezentatywnym głosem branży oraz intensywna działalność promocyjna obejmująca stowarzyszenie, członków i rynek artykułów promocyjnych – mówi Magdalena Kucharzewska, wiceprezes zarządu PIAP. PIAP zamierza się także skupić na integracji branży. Rozpoczęto rozmowy mające na celu większe zaangażowanie agencji reklamowych w działalność PIAP. Agencje mają wskazać kierunki działań przede wszystkim w zakresie kampanii promującej artykuły promocyjne jako skuteczny nośnik reklamy, jaka ma być skierowana do klientów końcowych.

Katarzyna Wojniak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie wydziału Finanse i Bankowość. Ukończyła również Studium Psychologii i Pedagogiki na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ma 27 lat. W wolnych chwilach zajmuje się fotografią, którą można uznać za jej pasję. Chętnie też uprawia tenis ziemny oraz pływanie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba współpracuje z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 60 Członków. Od listopada powiększy się o kolejne 6 firm. Nowi Członkowie są efektem rozpoczęcia współpracy PIAP z agencją zewnętrzną.