Logo

Marketing MIX

Konkurs na okładkę OOH magazine rozstrzygnięty

Konkurs polegający na stworzeniu niezwyczajnego projektu okładki opartego na temacie: „Mamy dość zwykłych Mikołajów, Rudolfów, choinek, bombek, prezentów, elfów, piernikowych ludzików… Poszukujemy kreatywnej świątecznej okładki grudniowego OOH magazine!” został rozstrzygnięty. Jury złożone z ekspertów w dziedzinie projektowania graficznego, przedstawiciela IGRZ, przedstawicieli agencji reklamowych i redaktora naczelnego OOH magazine wyłoniło zwycięzcę.

Grudniowa okładka „OOH magazine” to projekt Andrzeja Klisza. Drugie miejsce zdobyła Justyna Osiecka, trzecie – Marcin Zakrzewski. Wyróżniona została dodatkowo praca Marcina Kolorskiego. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci oprogramowania Corel Draw Graphics Suite X4 oraz Painter 11. Dwoje kolejnych laureatów otrzyma odpowiednio Painter 11 oraz Corel Draw Graphics Suite X4. Zdobywca drugiego i trzeciego miejsca oraz wyróżnienia otrzyma także Sony Ericsson W350. Zwycięzcy otrzymają roczną prenumeratę „OOH magazine”, a uczestnicy 3-miesięczną. Organizatorem konkursu jest wydawca magazynu, głównym sponsorem firma Corel oraz Sony Ericsson, natomiast głównym partnerem KonkursyKreatywne.pl. Patronami medialnymi są: dlaStudenta.pl, EduForum.pl, GdzieCo.pl, Student TV, MediaFM, Marketeo, marketingowiec.pl, Newton Media, newss.pl.

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy! I dziękujemy!

Andrzej Klisz: absolwent katowickiej filii ASP w Krakowie, w 1984 r. uzyskał dyplom na kierunku Kształtowanie Otoczenia. W latach 1992-2004 współwłaściciel firmy „Art Studio 21” prowadzącej działalność z zakresu projektowania graficznego, poligrafii, komunikacji wizualnej, projektowania i budowy stoisk targowych. Obecnie asystent na Kierunku Wzornictwa Wydziału Projektowego na ASP w Katowicach. W swojej działalności zawodowej zajmuje się zasadniczo dwoma obszarami projektowania. Pierwszy to projektowanie graficzne – projekty z zakresu reklamy, grafiki wydawniczej, plakaty, foldery, ulotki, logo itp. Drugi to wzornictwo czyli projektowanie produktu i form przestrzennych takich jak: stoiska, przestrzeń publiczna, komunikacja wizualna. Jego prace z zakresu wzornictwa były kilkakrotnie prezentowane na Międzynarodowym Biennale Wzornictwa, Saint-Etienne w Francji. W obu tych dziedzinach pozornie odległych można zauważyć podobne cechy projektowania takie jak: dowcip, podwójne znaczenie czy „przymrużenie oka”. W projektowaniu grafiki reklamowej często stosuje przedmioty, które potraktowane w specyficzny sposób, nabierają nowego znaczenia. Podobnie w projektowaniu produktów, tworząc projekty znajduje w nich cechy inne niż potocznie zauważane. Obecnie pracuje jako freelancer, projektuje na zamówienia agencji reklamowych, klientów bezpośrednich a także dla siebie z własnej ciekawości poznawczej.

Joanna Osiecka: studentka 5. roku Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej. Obecnie odbywa półroczny staż w biurze SLA w Amsterdamie w ramach stypendium Socrates Erasmus.
Większość dotychczasowych prac i osiągnięć związanych jest z tematem architektury (stypendium naukowe w Anhalt University w Dessau – szkole Bauhaus-u 20008/09, warsztaty rewitalizacji i rehabilitacji struktur miejskich organizowane przez IUSS Pavia 2008, konkursy). Interesuje się tzw. „re-use in architecture” czyli ponownym wykorzystywaniem zużytych elementów w architekturze i tworzenie z tego nowych form, standardów, jakości (tak jak np. 2012 Architecten). Hobbystycznie zajmuje się ilustracją (do jej ulubionych należą m.in. Marcos Chin czy James Jean), streetartem – tu jednak już anonimowo na łódzkiej scenie i niektórymi tematami z zakresu grafiki. Hobbystycznie bo – jak mówi – o ile sposób i miejsce pokazania ilustracji jest rzeczą indywidualną, o tyle w temacie grafiki nie jest ukierunkowana. Jest to z jednej strony jej pasja, z drugiej pewien sposób na życie – szczególnie temat ilustracji. Autorka wielu niepublikowanych prac.

Marcin Zakrzewski: Obecnie art director w agencji reklamowej Addheadcat. Absolwent „Studia Sztuki” na Warszawskim Żoliborzu. Niedoszły nauczyciel plastyki (ASP w Łodzi wydział Edukacji Wizualnej), ale nie wyklucza, że kiedyś może jeszcze ją skończy. Autor zdjęć do filmu „Polisz Kicz Projekt” wyróżnionego na Festiwalu filmowym w Gdyni w Konursie Kina Niezależnego. Jego praca „Absolut Folk” została wyróżniona w konkursie „Zobacz Absolut”. Ulubiona i inspirująca: sztuka secesji. Wolny czas: wyprawy enduro motocyklem.

Marcin Kolorski: Projektant grafiki użytkowej. Specjalizuje się w projektowaniu grafiki wydawniczej, identyfikacji wizualnej, plakacie, ilustracji i typografii. Współzałożyciel (wraz z Magdaleną Kolorską) pracowni artystycznej i studia projektowego Proporcje (www.proporcje.pl). Współpracuje z wydawnictwami i studiami projektowymi w Polsce. Od 2008 r. jako art director pracuje dla agencji reklamowej ZooM Advertising. Inicjator, współtwórca i wydawca artkooperacyjnego projektu wydawniczego Untitled (Edycja 1). W dorobku artystycznym ma kilka wystaw indywidualnych i zbiorowych (m.in. Biennale Plakatu, Satyrykon). Prywatnie tata Juliusza.