Logo

Marketing MIX

Mleko zalewa Warszawę

Od wczesnych godzin porannych do władz miasta napływają telefony zaniepokojonych mieszkańców stolicy. W fontannie okalającej pomnik warszawskiej Syrenki zamiast wody płynie mleko. Taką samą sytuację kilka godzin później zaobserwowano w Ogrodzie Saskim. Trwają prace nad ustaleniem okoliczności tych  zdarzeń. Do tej pory nie wyjaśniono okoliczności pojawienia się mleka w fontannach. Mieszkańcy nie zaobserwowali wcześniej nic podejrzanego ani niepokojącego. Również właściciele pobliskich sklepów spożywczych nie rozumieją jak w takim miejscu mogło pojawić się mleko. Władze miasta apelują do mieszkańców stolicy o zachowanie wzmożonej czujności i zgłaszanie wszystkich niepokojących sytuacji.  

Agencja Communication Unlimited od początku zajmująca się kreacją kampanii społecznej Pij Mleko! będziesz Wielki przygotowała na dzisiaj żart promujący kampanię.

Kampania "Pij Mleko! będziesz Wielki" jest przykładem długoterminowego programu stworzonego przez polski oddział IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy) promującego pod hasłem "Marketing dla Przyszłości" społecznie odpowiedzialne działania marketingowe.

Kampania "Pij Mleko! będziesz Wielki" ma na celu zmianę w społecznym postrzeganiu mleka, promocję zdrowego stylu życia, zapobieganie osteoporozie oraz wykreowanie nowej mody na picie mleka wśród dzieci. Ponadto kampania za cel stawia sobie stworzenie nowych zachowań i przedstawienie mleka jako modnego i atrakcyjnego napoju oraz przekonanie rodziców, że mleko jest potrzebne do prawidłowego rozwoju ich dziecka.