Logo

Marketing MIX

FM Bank z identyfikacją wizualną od mamastudio

mamastudio przygotowało identyfikację wizualną dla działającego od kilku miesięcy FM Banku. Oprawa pojawiła się już w jego kampaniach reklamowych. Przygotowana przez mamastudio identyfikacja wizualna FM Banku ma podkreślać jego nowoczesny charakter oraz budować skojarzenia z sektorem instytucji finansowych.

Logotyp banku wykorzystuje typowy dla tej branży kolor granatowy, który zostaje przełamany z błękitem i słoneczną żółcią, oraz claim „Partnerstwo w finansach”. Takie połączenie ma odzwierciedlać przyjazny charakter banku oraz pozycjonować go jako wiarygodnego partnera finansowego dla małych przedsiębiorców.

FM Bank działający oficjalnie od końca lutego bieżącego roku wykorzystuje identyfikację wizualną przygotowaną przez mamastudio zarówno w swoich oddziałach i dokumentach firmowych, jak i kampaniach reklamowych. Bank do tej pory promował w mediach swoją lokatę 7 proc. a obecnie wspiera w ten sposób ofertę kredytową.