Logo

Marketing MIX

Znamy zwycięzców konkursu „Emocje Inspirują”!

Ponad 15 000 projektów rywalizowało od 1 stycznia do 15 marca br. w konkursie na najlepszy projekt graficzny nowego opakowania chusteczek Velvet inspirowany emocjami. Wyniki konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii „Let it out. Uwolnij emocje”, są już znane.

Ogólnopolski konkurs „Emocje Inspirują” został zorganizowany przez firmę Kimberly-Clark, producenta chusteczek marki Velvet, w ramach kampanii „Let it out. Uwolnij emocje” Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie nowej, oryginalnej szaty graficznej pudełka chusteczek marki Velvet. Tematem nadsyłanych projektów mogło być wszystko, co kojarzy się z pozytywnymi emocjami. Konkurs miał charakter otwarty. Specjalnie na jego potrzeby, na stronie internetowej kampanii www.uwolnijemocje.com.pl, zamieszczono aplikację ułatwiającą projektowanie opakowania.

Tradycyjnie, drogą pocztową oraz online na www.uwolnijemocje.com.pl zgłoszono ponad 15 000 projektów graficznych, spośród których wyłoniono zwycięzców. W jury konkursowym zasiedli m.in. Anna Maruszeczko – znana dziennikarka telewizyjna a zarazem ambasadorka kampanii „Let it out. Uwolnij emocje” oraz Marcin Kalinowski – Brand Manager marki Velvet. Dokonując wyboru, braliśmy pod uwagę przede wszystkim efekt, który zostanie otrzymany po złożeniu pudełka, dopasowanie pracy do zadanego temat oraz ogólną jakość grafiki – mówi Marcin Kalinowski, Brand Manager marki Velvet.

Projekty, które spełniały powyższe kryteria oraz ujęły członków jury zostały przygotowane przez Bartłomieja Kika z Kluczborka, Marcina Chłopika z Wrocławia (projekt na zdjęciu), Annę Kurowską z Warszawy oraz Agatę Jakubowską z Grodziska Mazowieckiego. Duża liczba nadesłanych prac utrudniła wybór najlepszych. Prawdą jest jednak także, że wiele pomysłów się powtarzało, a naprawdę oryginalne projekty od razu rzucały się w oczy. Niektóre były tak wyszukane, że wzbudzały wśród jury ogromne emocje! Ostatecznie zdecydowały walory estetyczne w połączeniu z pragmatyzmem, ponieważ projekt nie mógł być „sztuką dla sztuki”, ale pomysłem na efektowne pudełko chusteczek – powiedziała po rozstrzygnięciu konkursu Anna Maruszeczko.

Czterech zwycięzców nagród głównych otrzyma profesjonalne laptopy Apple MacBook Pro, a zaprojektowane przez nich pudełka chusteczek Velvet zostaną wprowadzone do sprzedaży. Wyróżnienia i nagrody w postaci zapasu chusteczek Velvet zostały przyznane dwudziestu pięciu osobom.