Z okazji dwudziestej rocznicy istnienia na rynku polskim, Konica Minolta uruchomiła nowy serwis tematyczny.
Na stronach www.dlabiznesu.konicaminolta.pl. można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami, które usprawniają proces druku w biurze.
Serwis przeznaczony jest dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem i optymalizacją procesu druku w firmie. Konica Minolta chce w ten sposób dotrzeć do klientów, którzy na co dzień zmagają się z problemem efektywnej organizacji obiegu dokumentów. Strona ma charakter doradczo-ekspercki, a fachowcy radzą na jej łamach jak najlepiej zorganizować pracę biura, aby ograniczyć koszty.
Dzięki nowym formom wizualizacji i materiałom video, internauci mogą przyjrzeć się pracy poszczególnych działów przedsiębiorstwa, w których produkcja i zarządzanie dokumentami zostały zoptymalizowane. Mogą także odbyć podróż po wirtualnym biurze zarządzanym przez systemy i wyposażonym w urządzenia Konica Minolta.
W serwisie znajduje się również wiele porad ekspertów. Wyjaśniają oni, jak sprawnie zorganizować pracę i obieg dokumentów w biurze, co robić, aby nasza drukarka nie zepsuła się w czasie upału i jak kontrolować w firmie obieg dokumentów poufnych.
– Mamy nadzieje, że nowy serwis internetowy Konica Minolta spotka się z przychylnym przyjęciem przez naszych klientów i potencjalnych odbiorców. Został on tak zaprojektowany, aby każdy z nich mógł łatwo dostrzec korzyści płynące ze współpracy z nami i znaleźć dla siebie interesującą ofertę. Chcemy pokazać klientom co jesteśmy w stanie im zaproponować i przyciągnąć ich do siebie – mówi Magdalena Rudecka, PR Manager Konica Minolta Business Solutions Polska.