SPC House of Media wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki i przez następne 3 lata będzie promować polską branżę kosmetyczną za granicą. Na wsparcie branży kosmetycznej przeznaczono ponad 9 mln zł.
Polska branża kosmetyczna została wybrana przez Ministerstwo Gospodarki jako jedna z 15 branż promujących polską gospodarkę na rynkach zagranicznych. Uruchomiono specjalny program jej promocji – będzie trwać 3 lata i realizowany zostanie na terenie: Chin, Brazylii, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Ukrainy, Włoch, Niemiec, Turcji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Za organizację, przeprowadzenie i nadzór programu odpowiadać będzie SPC House of Media. Zaplanuje i kupi kampanię reklamową za granicą, zadba o PR, a także skoordynuje szereg imprez dla polskich firm: wyjazdy na targi, pokazy produktów, misje gospodarcze, szkolenia. Do Polski będą zapraszani też zagraniczni dziennikarze i kupcy.
Inauguracja programu odbędzie się 14 września 2012 w Warszawie, na kiedy zaplanowana jest międzynarodowa konferencja wraz z wydarzeniami towarzyszącymi. Rejestracja na wydarzenia trwa już na stronie programu: www.polishcosmetics.pl.
Program finansuje Ministerstwo Gospodarki oraz Unia Europejska.